Marshmallow Drink

So Comment

不是酒吧,是 Lab Quinary

2013年02月15日 ~~ 第916期 飲食男女

夜鬼!
如果住屋邨,十一點望出去,家家戶戶仲係光光猛猛,開晒燈喺度睇電視,香港人真係夜鬼。喺外國,啲人四點放工,六點食飯,洗埋碗,八點已上床嘆書或電視,九點去了搵周公,我三家姐就係咁,我覺得佢無聊咁早瞓,佢又覺得我恐怖咁夜唔使瞓,我哋唔係一個阿媽生嗎?!

香港人係夜鬼全因大家都好勤力,所以千祈唔好有標準工時。除咗政府公務員,邊度有人 5點放工啫?!個個都做到七八點。台灣,大陸五點幾六點就開始食晚飯,八點半想搵餐飯食都難。我哋就八點後先至人人湧去食飯。日本人都係,最鍾意飲酒吹水,坐三個鐘,先至食三條串燒,我哋喺隔籬枱,半個鐘就已經食到好似黃大仙啲籤咁多!
在東南亞,夜生活愈多的地方,就代表這地方的工作壓力愈大,愈難搵食!同意嗎?

中環,灣仔,尖沙咀,旺角,銅鑼灣,鯉景灣,沙田,大圍,油麻地…


講唔完咁多區,夜晚都真係好似日頭咁旺。上星期一帶朋友去中環飲嘢,嚇死佢,點解一街都係車同人,好似星期六咁?我話唔同,星期六車都行唔到,全街包括馬路都係人!
結果和朋友逼了入現在頗 in的 Quinary。


將烏龍茶放進膠袋裏,不一會茶已出味。


將茶加糖,變成 Cordial。

PUB?


門口都幾 pleasant,入面長長,一面係座位,一面係 bar,望落去好似冇乜值得介紹吖,一個 bar啫。只要你留意 bar後面,你就覺得 Quinary唔係一間 Pub,係一間 LAB! Monday-Sat 5pm-2am。
有四大部機器, 1. Rotary Evaporator(蒸餾機)係要嚟 re-distill啲酒! 2. Centrifuge(離心機)係用嚟分開 solids同 liquids。 3. Water bath(恒溫池)用嚟 slow cook。 4. Vacuum(真空機)抽走空氣。濃化!
吓?!開間 Pub啫,要呢四部機(佔咗個 bar 1/3!)做乜?那天就見到佢哋在抽空一粒 marshmallow,然後浸咗喺啲酒度,等粒棉花糖嗦晒啲酒,就烘乾,串在一支 stick上放在一個 marshmallow drink上。因為個 marshmallow drink有 vanilla和糖,好容易入口,加上嗰粒攞命 marshmallow,一口都係酒精,好易醉的!


將棉花糖放入真空機。


Oolong Tea Collins


蒸餾機

個 water bath,其中一個研究係 Oolong Tea Collins,研究生(老闆) Antonio研究咗好耐,試時間,試溫度,點先至可以令烏龍茶冇咁苦澀而有甘香味。結果 Antonio發現原來用 60℃ slow cook(慢煮)烏龍茶兩個鐘,茶就唔苦,而且好甘香。於是可以加糖做一個 cordial;再加 vodka, lemon skin做「 Oolong Tea Collins」。
而 Centrifuge就要嚟分開啲 grapefruit肉同 juice,因為 grape fruit肉會苦,肉又會令汁顏色渾濁,用離心汁的顏色清啲,所以有個 drink叫「 Crystal 24」。
原來每一個 bar tender的 dream comes true係那個 rotary evaporator,因為好鍾意做 infusions(加另一個味入原本的酒,如加皮味落威士忌!!!)平時做個 infusion要等兩三月先至試到個味,有這部機, 1個鐘頭, rapid in fusion就已經出到個味。時間快咗,料又唔使用咁多!啲 bar tender咪覺得好好玩囉!!!
Interesting! Pub is not a Pub anymore, it's a Lab!! 

Quinary
地址:中環荷李活道 56-58號地下
電話: 2851 3223




蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()