當年今周

戀愛季節

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

難得拍拖嘅世姪女早前甩拖,唉,情人節前夕先嚟分手,唔通連個天都唔鍾意佢?呢個 moment,媽咪姐就反問佢:有幾多人可以無風無浪拍拖結婚到老?愛苗開始在春天,熱戀在夏天,捱得過秋冬嘅,感情自然昇華。捱唔過嘅,可以點?不要忘記,冬天過後必定再逢春天。好似以下呢幾位藝人,感情路有喜有悲,有離有合,依家一樣有情人終成眷屬。

李克勤、盧淑儀 開花結果


有個咁幸福嘅家庭,梗係要晒命啦。 2011年李克勤就喺演唱會公開一家四口嘅家庭照。

檔案編號第 446期
日期: 13/02/2004
李克勤、盧淑儀係城中出名嘅模範夫婦,愛情路上都算順利。尤其女方喺李克勤事業低潮時,仍喺背後默默支持,十幾年如是,真係好難得。 2004年,《忽周》就影得兩人連同雙方家長,一齊到北海道旅行,嗰種幸福味真係望相都 feel得到。結果兩人喺 2006年結婚,先後育有兩子,幸福滿到瀉。 

汪明荃、羅家英 細水長流


檔案編號第 604期
日期: 23/02/2007
汪阿姐同羅家英由 1988年恩愛至今,實在係典範。雖然男方被指曳曳去骨場尋歡,兩人亦曾患癌,但多年來風雨同路,就好似 2007年佢哋共用一把遮咁互相扶持。至 2009年,兩人於美國註冊結婚,為呢段廿年愛情長跑開展完美新一頁。





周杰倫、侯佩岑 各自各精彩




檔案編號第 499期
日期: 18/02/2005
2005年 2月,《忽周》影到台灣天王周杰倫、女主播侯佩岑親密同遊日本。男才女貌,天作之合。可惜戀情維持一年半就分手。事後男方桃花不斷,女方喺 2009年撻着金融才俊,拍拖 3個月即共賦同居,並於 2011年結婚。周侯兩人情花雖然未能結果,但最終各自都搵到幸福,都係好事。 




周杰倫桃花不斷, 2011年認識年輕 15歲嘅嫩模昆凌。不過兩人愛得低調,未有公開合照, 2012年始被影得到餐廳用膳。


侯佩岑 2009年邂逅夫婿黃伯俊,拍拖 3個月即同居並答應對方求婚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()