你竟然識撚番幾味喎!(設計對白)
唔好笑人啦!(設計對白)

博出位

情人廚房

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

媽咪姐鍾意落廚煮幾味,啱啱嘅情人節,當然整咗愛心牛扒餐餵飽 honey啦!一班行緊蜜運嘅藝人,亦不遑多讓,齊齊喺情人節玩煮飯仔。家陣,有情飲水唔夠飽,食埋佳餚先滿足。

鄭秀文新手愛作戰


鄭秀文( Sammi)同許志安復合後,原本戰鬥格嘅佢都頓時變成小女人,閒時除咗堅持做「八公里」小姐外,仲頻頻入廚房煮幾味𠱁安仔。不過廚藝未精嘅 Sammi,已經向難度挑戰煮 fusion菜,難怪整一味菜要整幾次,不過賣相都有專業水準。









李亞男無煙煮法


鬼妹仔李亞男入廚經驗少,不過佢最近為咗慰勞忙於搵真銀嘅王祖藍,就學識用「空氣炸鍋」,以真空兼無煙方法烹調。可惜賣相一般,雞槌得個燶字。雖然係咁,但依然獲男友喺微博撐手勢好,咁就夠啦!









張可頤高成本示範


自稱有老外男友嘅張可頤,趁住農曆新年同情人節兩個大節,撚咗一味高成本佳餚——刺參。佢仲落足心機先將刺參浸咗三日三夜,再用蘿蔔同雞髀菇慢火一鑊熟,無損刺參質感。


步驟 1:浸水


步驟 2:發大


製成品



江美儀住家菜獻藝


食得多山珍海味會滯,所以住家菜先夠長青。近日江美儀就經常煮炒肉片、蒸水蛋等呢啲住家菜,餵飽男友吳君祥(吳君如細佬)!男友餵得飽,又使乜出去偷食呀!







arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()