上月 31日,吳國敬相約范振鋒及圈外拍檔,在尖沙嘴食 lunch開會傾談 4月開騷事宜,同行還有吳國敬女友 Tina。

娛聞樂

與 Big 4破冰谷人氣 吳國敬開騷拍劇博翻身

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

Big 4農曆年開騷場場爆,財源滾滾來。曾經與四子稱兄道弟的吳國敬,當年因為與兄弟鬧意見,三年來損失好多搵錢機會。
不過,早前吳國敬與 Big 4重新修補關係。成功破冰後,阿敬農曆年間再次為 Big 4任演唱會嘉賓,四月他與 Joey Tang的個唱,亦得到四子力撐。
重拾兄弟班後,吳國敬動作多多,搞演唱會之餘更得曾志偉搭路,返無 綫拍劇,盡地一煲「鯉魚翻身」。

09年,許志安,梁漢文、蘇永康及張衞健組成「 Big 4」,在香港、廣州、美國巡迴演唱,贏盡口碑及票房。而兄弟吳國敬卻爆冷冇份,外間盛傳他與四子不和。
「阿敬一向有脾氣,最初 Big 4埋班都有預埋佢。不過佢要求多多,鬼咁藝術家脾氣,搞到個個都怕咗佢。而佢又硬頸覺得班兄弟唔尊重佢,卒之咪傾唔埋『欄』囉。」知情者說。


去年尾, Big 4、吳國敬去泰國旅行,見到吳國敬開心到嘟晒嘴,就知佢哋破冰成功啦。


吳國敬自 10年幫 Big 4做表演嘉賓後,就絕迹 Big 4嘅騷,近日至破冰重現。
阿敬一向直腸直肚,依家至圓滑咗。(真實對白)
同阿敬十幾年朋友,我 哋 Big 4一定撐到底!(真實對白)

年尾泰國破冰


指手畫腳
開會時,吳國敬滔滔不絕講未來大計,興奮到手口並用,相反身旁的女友 Tina則只顧玩電話。

吳國敬這兩年閉門寫歌,只間中做酒吧騷及歌唱比賽評判。眼見兄弟狂搵錢,阿敬痛定思痛。去年尾,他投資六位數字自組公司,為復出鋪路。「阿敬老友范振鋒都鼓勵佢出番 嚟。去年尾 Big 4四兄弟去泰國玩,佢哋知阿敬脾氣,唔想冇 咗個兄弟。件事都過 咗去咁耐,咪出聲叫埋阿敬一齊去囉。阿敬口硬心軟,咁班兄弟又俾足面佢,卒之 friend番。」
泰國 trip後,重獲兄弟撐的阿敬,重新出發再戰幕前。他先與范振鋒及一位圈外人開公司,籌備 4月的演唱會。 Big 4知道後,便邀請阿敬做香港站及倫敦站演唱會嘉賓,主動幫兄弟造勢。「阿敬梗係答應啦!佢同 Joey Tang四月開騷,可以順便谷人氣。而阿敬搵番 Big 4撐場,佢 哋都爽快應承。 Sammi就諗緊,安仔都幫阿敬勁落嘴頭。」 




陪睇地舖
開完會後,吳國敬同 Tina去 咗尖沙嘴利是商場附近睇舖,原來是 Tina有意擴充指甲美容生意,難得阿敬得閒,於是兩人孖住睇舖。



志偉搭路拍劇


吳國敬現在積極準備復出,除了每星期和明星足球隊踢波外,也會去做健身兼練氣。

重返樂壇外,吳國敬去年尾主動搵曾志偉搭路,返無 綫拍劇,志偉亦義不容辭幫手。
問到同 Big 4「破冰」,吳國敬話:「根本不和單嘢都係傳聞。(係咪你脾氣唔好,所以當年佢哋唔受你玩?)我係幕後人,又玩 rock,唔識跳舞又唔識講嘢,唔啱 feel至冇一齊。(係咪泰國個 trip搞番好關係?)我冇嬲過,佢 哋都會做我四月演唱會嘉賓,我又做佢 哋香港及倫敦站嘉賓。(據聞你返 TVB拍劇?)爸爸(指曾志偉)幫我同樂小姐傾,我同 TVB有共識,最快要四月後。(自組公司翻身?)收埋 咗自己兩年,都係時候出 嚟啦。」對吳國敬返無綫拍劇,樂易玲亦直認不諱:「係同阿敬傾過,依家等緊適合嘅劇。」 

藝人自捧




近年不少藝人喜歡開公司,除了選擇工作自由度大外,也可免去抽佣,全部收入直接落袋。

謝霆鋒
03年開始幕後工作,投資七位數開「 Pro朝霆」製作公司。總部設於香港, 09年在上海開分公司。至今員工超過 140人,公司年賺接近億元,更計劃上市。 




張敬軒
11年投資八位數字在廣州開設錄音室,面積接近四萬呎,內有餐廳、排舞室等設施。他更曾親自上網搜購器材,錄音室被行內人稱為「頂級水準」,林子祥及譚詠麟對錄音室均讚不絕口。 




陳冠希
現為多媒體公司 Clot Media Division( CMD)的老闆,旗下藝人包括自己及何超儀。另外他也是 CLOT的老闆,專搞時裝,與不少牌子玩 crossover。 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()