草地野餐
盛品儒帶備鮮花、香檳、蛋糕等,在戶外野餐看海,令女伴留下難忘回憶。

浪漫情人節

盛品儒 Chok爆郊野

2013年02月14日 ~~ 第1197期 香港《壹周刊》

情人節又到,城中的單身男女,最期待一個點樣 嘅情人節?
貴為城中筍盤的亞洲電視執行董事盛品儒,他覺得情人節最緊要講求心思,同埋天氣要夠凍,點解?唔使講都明,可以跟情人攬到實卿卿我我囉!

細心搭夠


盛品儒心目中的浪漫情人節,其實好簡單,就是要有心思,留意女仔的喜好,安排一個令對方有驚喜的情人節。
這天他請來應屆亞姐亞軍齊真晨,作為他的模擬女伴,示範一個令女方 冧爆的情人節。他認為情人節要浪漫,唔一定以錢掛帥,「平時工作見客或者朋友聚會,都會去一些高級餐廳,而且香港地好多女仔都識飲識食,但係情人節就唔一定要食得貴,送份好貴 嘅禮物,咁就無乜特別,我覺得男仔要花吓心思,有創意,最緊要令對方有個美好回憶。」
他今次教路,在郊野為女友準備驚喜情人節,帶備香檳、蛋糕、鮮花和禮物,與愛侶一齊親親大自然。來到郊外,氣溫特別凍,盛生講笑話:「凍咪好,愈凍愈好!」事關他回想自己曾在上海度過一個難忘情人節,他說:「都幾年前了,那年同前度女朋友在上海外灘慶祝邊睇夜景,嗰晚好凍,大家會好自然攬住,感覺好溫馨。」


浪漫談心
在郊外享受二人世界,盛生笑言天氣凍更好,令浪漫氣氛更加溫馨甜蜜。


神秘禮物
至於送禮物,平與貴都唔重要,他更着重送禮方式,如將禮物掛在樹上,讓女方更有驚喜。


他細心幫女伴、亞姐齊真晨戴上頸鏈。


鮮花攻勢
盛品儒覺得送花是情人節指定動作,女仔有花收便有面子。

製造驚喜


有心思有環境之餘,盛生給一眾男士 冧女友的寶貴貼士:鮮花一定唔少得,他說:「以前我打銀行工時,情人節當日,成個 office好似花墟,個個 OL枱面都有花,有些女仔收幾束花,如果冇花收,個女仔好冇面,作為男朋友一定要送花。」
他就曾送過九十九枝玫瑰花給女友,「我當時扮唔記得情人節,表現好冷淡,女友當然嬲嬲哋,然後給對方一個驚喜,送花俾佢,咁先至有情趣。」
三十六歲的他,現在仍是單身,他笑言因為自己怕醜,「前兩年父母都介紹過 Uncle嘅女我識,自己比較怕醜,無膽約人。」身為獨子的他亦感到壓力?「我自己打算四十歲前可以成家立室,但要等我追到女仔先。」問他是否趕生仔?他帶點彆扭地說:「真係有壓力。」

新婚情人


去年龍年特別多人結婚,一班新婚男女,婚後首個情人節,都揀喺屋企玩煮飯仔喎。

陳浩寧 甜心相簿




大家樂太子女陳浩寧,還有幾星期便生 B仔,所以情人節留家慶祝。「我 哋一人輪一次,我負責煮中餐,今年情人節佢煮西餐。」每年情人節丈夫會送她一本相簿,「記錄我們每年去過的地方,例如大學時一起去冰島、秘魯、阿根廷,每頁都會有詩句憶述每日在旅程發生的趣事,差唔多有十本相簿了。」 

諸葛紫岐 麵包花


Neway新抱諸葛紫岐坦言婚後的情人節,已變成愛妻節或愛夫節,二人會在家玩煮飯仔,「大家一齊煮個有綽頭的菜式。」她最難忘的情人節是前男友秘密飛日本,送上朱古力蛋糕,但為免老公呷醋,她笑話:「老公都浪漫,會搵人整麵包超人 macaron(小圖)和麵包超人砌嘅花。」





羅苡之 記錯日子




藝員羅樂林女兒羅苡之因忙於準備新年,未諗點慶祝,「第一年派利是,好忙,新年未搞掂,所以未諗情人節。」她估會在屋企由丈夫陳志健下廚,「佢 喺比利時學過廚,煎牛扒技巧幾好。」最難忘他在電單車車尾放了紅玫瑰花,「但佢記錯情人節係二月十二日。」 

撰文:羅婉玲、李苑欣
攝影:葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()