同你吟一吟

阿倫爆粗賀志偉

2013年02月14日 ~~ 第1197期 香港《壹周刊》

無 綫蛇年學人搞春晚, call齊全台藝員參與《 TVB新春黃金慶典》,司儀陣容繼續係曾志偉汪明荃加 Do姐。話晒係大騷,諗住鐵三角實冇甩轆,點知阿姐同 Do姐輪住發台瘟,將蛇年講 咗龍年,直播講錯轉播,好在個節目真係錄播,仲有機會 NG再 嚟過。兩位阿姐狂 NG,曾志偉當堂面 燶 燶。

有份做春晚嘉賓 嘅阿倫,是日客串歡樂大使,同呆坐等睇騷 嘅現場觀眾打招呼,又自動波唱咗首《在水中央》娛樂觀眾。
成晚 NG冇停過,唔使背司儀稿 嘅阿倫,又 嚟搞事,埋位前叫曾志偉背熟 啲稿,小心講錯 嘢要坐監,仲爆粗話:「到時陰溝裡翻船,咁就陰溝功!」嘩,新正頭,校長講 嘢都係小心 啲好!


NG又 NG,講錯稿要再錄,台詞講得唔順又話要錄過,曾志偉個樣想扯火,阿倫就 响度講粗口爛 gag緩和氣氛。


卿卿獻唱首本名曲《擋不住的風情》,阿倫又 嚟多口,叫人俾條毛卿卿。


可以上春晚 嘅歌手有限數,鐵腳有草蜢同容祖兒,好在有個周慧敏,叫做有新意!



撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()