拉埋

同你吟一吟

星爺攬女夜 舒淇最重手

2013年02月14日 ~~ 第1197期 香港《壹周刊》

拍戲,由演員做到出品人;投資地產,由樓鋪買到山頂再叉隻腳去財經界,今年仲做埋廣東省政協委員,沾手政界;周星馳叻,冇人懷疑,算死草,更加精準。

凡事無寶不落,賀歲檔有大作上畫,周導更加不遺餘力。上星期三(二月六日),周星馳出席新戲《西遊降魔篇》首映,再一次人盡其用!全程同舒淇保持身體接觸,攬腰拉手搭膊錫啖,手口並用。
被傳同馮德倫外地秘婚,做咗疑似「人妻」嘅舒淇,雖然任拖任攬任錫,但厭煩神情卻不受控流出。周星馳流晒口水,但舒淇客氣話自己高攀唔起有才華又風趣嘅周導。唔受溝,抽水都抽番夠本!舒淇逆來順受,八珍代出口:大吉利是過你!唔明我講乜,我都唔明,總之係粗口!


捕住
由舒淇上台一刻開始,周星馳隻手幾乎無時無刻都掂住對方 body。


嘴啖
俾周星馳捉實送吻,舒淇縮埋一嚿,高度戒備。

找不同


舒淇同娜姐,其實待遇好不同,睇真啲,一個攬腰,一個只係掂住手踭咋。





耆英組




大合照,冇離開過舒淇嘅周星馳,愈挨愈埋,肉酸!


年齡相貌身材唔同,周星馳選擇部位亦唔同,譚玉瑛(左)、黎芷珊得到放膊頭。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()