除了在台上叫賣, Apps Home更安排股東扮美國隊長大跳〈江南 Style〉,檔口似嘉年華多過年宵檔!

Main Camp

創意年宵突圍 大學生發 30萬蛇年財

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

好多大專生都趁新春在維園搞年宵攤檔﹐學人做老闆,不過大部分同學柴娃娃預蝕本。來自理大數碼媒體設計系的陳詠佳(阿佳)及樹仁工商管理系的勞子峰( Wilson)就靠創意發圍,成功在維園花市賺錢發新年財。
今年已是二人第 4次搞年宵,除了將傳統竹搭成的檔口改為開放大舞台,更有美國隊長兼海綿寶寶定時上台跳舞兼派禮物,結果開檔 3日,已賣了三分一貨,年廿九都不用減價清貨尾,保守估計至少執 30萬(五十個股東按股份平分),過個肥蛇年!

創意年宵突圍大學生發 30萬蛇年財般學生搞年宵,都希望控制成本,以慳為主,但阿佳及 Wilson卻堅持以比普通檔口貴兩萬的價值,以 4萬 5租下轉角旺位,此外他們更花近 5,000元搭了一個舞台式檔口,又設計了高過一度門的巨型 SIII及 iPhone手機紙板模型做招牌,阿佳滿意的說:「為了吸引市民注目,我用 Photoshop設計咗以兩部手機,再印成大招牌,由設計到製成近 1個月,要吸引年輕客停低,呢啲唔慳得!」檔口由有頂竹棚變開放式當然夠搶眼,但新年前不時下雨, Wilson亦諗好計,用帆布冚住靚靚招牌繼續做生意,記者亦發現其實他們所賣產品跟往年大部分一樣,原來這亦是他們的策略之一, Wilson解釋:「四年搞年宵經驗令我哋知道,氣氛重要過一切,產品都係其次,所以我哋個台除了用作 sell貨,還會有唔同表演,好似會請同學組成嘅 band同 Beatbox手演出,其實喺你個檔口玩得開心,大部分客都會幫襯你!」現場更有成員變身海綿寶寶及美國隊長上台跳〈江南 Style〉,台下年輕客即駐足跟跳,氣氛熱鬧似足賀年 party。


小股東扮海綿寶寶
除了阿佳, Wilson等幾個主要股東, Apps Home其餘都以招股制籌集資金,負責扮海綿寶寶的小股東 Fish說:「 Apps Home每股$500,我入咗幾股!總共有 50個股東投資!」憑同學資金,他們成功集資 10萬元開檔。


以手機 apps logo做咕𠱸賺錢,其實明顯侵權,但 Wilson就博海關唔執法,他說:「最初都有啲驚,不過上年我哋都有賣,海關都唔捉,其實年宵係開心嘢,時間咁短,應該冇事啩!」


搞 high打歌
阿佳除出動私伙 panel及同學客串做 DJ播歌,阿佳亦會因環境轉歌路,阿佳補充:「朝早老人家多,我哋就播〈迎春花〉,夜晚要 high梗係播〈江南 Style〉同〈重口味〉啦!」


隊長跳馬舞
搞手阿佳不時化身主持上台大叫,「各位靚仔靚女, 15分鐘後我哋會有神秘表演,話唔定你哋手上會無啦啦攞到咕𠱸,唔好行開啦!」隨後,美國隊長和海綿寶寶就上台拋咕𠱸,即吸引到近百名市民圍搶!

加價照搶


上週一(年廿四),維園年宵才開始,不出兩日,阿佳與 Wilson已成功賣出三分一貨,還有同學即場預訂 200多個咕𠱸,難怪他們第一晚已經要加價, Wilson笑笑口話:「我們入了 2,000件咕𠱸,因為太好賣,所以本來賣$168加到$198,否則到年廿九便沒貨賣!」難得未畢業便有成績,將要見工的 Wilson會將年宵經驗當做履歷,「自己讀 BBA就畢業,見工一定會提我搞年宵,仲賺過錢!我覺得一定有幫助!」

理大自家頸枕多客冧


維園現場雖然不乏學生哥創業,但要數到自家設計又精美的,就必數由理大設計系學生搞的 108阿桃屋的頸枕,攤檔以桃哈多為靈感製成頸枕做主打,開售第二日已售出約四分之一,大股東 Hiliary有信心地說:「我哋啲貨夠實際,過完年都仲用得,又有新年 feel,梗係多人幫襯啦!」


理大時裝系剛畢業的賴文欣(右一)與朋友 Fiona(上)用 2萬投檔,再搵其他股東集資,她說:「雖然年尾啲天氣好熱,我哋賣嗰啲全部都毛茸茸,不過好在年廿九轉冷,所以相信都有錢賺!」


課室趕工
108阿桃屋的大部分產品都是自己設計,連理大時裝系的課室更化身成為該鋪的秘密工場。

皇仁仔走堂開檔


名校皇仁書院闊別維園年宵 20年,今年再重返維園開檔,以近 2萬元投得鋪位,學校更出通告招股搵股東,每股$50,最多認購 4股,而學校亦出 2萬支持攤檔營運。籌委會主席,現讀中五的李浩賢呻辛苦:「由競投、入貨都有做生意的校友帶領,而學校每日准許 4個學生走 3堂睇檔,不過真係好辛苦,入貨嗰排仲撞正考試,所以我下年都唔玩喇,學業要緊,留番畀啲師弟啦!」


一班皇仁仔連校服都不換就立刻到攤檔叫賣,中五的李浩賢說:「我哋用輪更制,有 3-4人要通頂守夜點吓貨,第二朝又要趕返學。」


中五學生李浩賢
聲都沙埋,我下年唔搞喇!

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()