今年 29歲的 9GAG創辦人陳展程 Ray,他形容當年去美國係冒險之旅,而且係 9GAG一個重大嘅轉捩點。

搜尋氣

幽默先好笑  9GAG創辦人:惡搞係立壞心腸

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

由 5個 80後港青創立的港產搞笑網站 9GAG成立 4年多,以分享搞笑圖片而出位,創辦人之一的 Ray(陳展程),由最初的「山寨」運作到今天成為全球 500大網站之一,全靠在美國矽谷「訓練」一年後獲投資者睇中集資$2,000萬,到現在回流香港建立總部,有自己 3,400呎辦公室,最近在 fb成立港版「 9GAG」,更高薪挖 I.T.人。
個個以為佢哋賺大錢,但他們自稱計落每人月入只約 5萬,難怪陳展程好謙咁話:「𠵱家唔算成功,只係多咗人識,我哋離成功呢兩個字好遠。」

互動片段

9GAG回流香港



好多人話我哋搞唔掂先返嚟香港搞,其實我哋只係想擴大我哋版圖,始終喺香港長大,返嚟建立基地係理所當然,雖然喺美國搞網站嘅環境好好多,但喺我哋覺得如果要擴充,點解唔返香港?只要畀啲時間,我覺得喺香港都一樣可以成功。
家陣香港係有好多惡搞同二次創作,但講真我唔係好喜歡,因為啲惡搞基本係立壞心腸、要取笑同挖苦人,所謂二次創作都係類似,所以我好少睇,我哋網站嘅目的係分享幽默嘅圖片,不過我都唔會避開一啲有關政治嘅諷刺題目,好似美國一啲諷刺政治人物嘅漫畫我哋都有分享,不過就係幽默形式囉,唔會係人身攻擊。
我哋公司最後生嗰個員工得 20歲,我覺得佢哋好勤力喎!雖然公司好自由,不過都有返工時間限制,佢哋個個都好準時返工,做嘢好有上進心,唔係個個一開口就要錢。 90後年輕人易有懶散感覺,只係大家俾社會傳媒誤導啫!不過講真大家以為我哋好有錢, 9GAG係每月賺百幾萬,但係我哋不停投資同更新網站,淨係 server每個月都要成 20萬,計落我哋每個人人工只係 5萬左右,算係比起打份工好啦,不過買車買樓𠵱家都唔敢諗住,搞掂間公司先啦!


9GAG位於荃灣工廈的辦公室,有乒乓波枱又有滑板車,員工更可在公司內玩遊戲咭,員工讚老闆夠民主,貫徹美國 IT公司的自由風氣。


Ray同一班搞手獲投資者注資後,在美國租住的 apartment已經升呢至 2、 3千呎的雙層豪宅。


9GAG以分享幽默圖片聞名,即使在美國網站內的圖片,香港人睇完之後一樣有共鳴。

港版 9GAG暫時只在 fb設立專頁(下),用中文創作,港仔睇得更投入,而其中 9GAG經常會用這張叫「 Bitch Please」為圖片做點睛,意思類似「幫幫手,唔好笑死我!」 Ray話特別送畀《 FACE》讀者喎!





採訪、撰文:張佩姍
攝影:楊學

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()