妍希 BB招牌笑容一向殺死唔少宅男,多 咗個雙下巴,大家又收唔收貨?

FBI

雙下巴虎背甲組腳 妍希 BB醜晒

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

宅男女神陳妍希來港宣傳《在一起》,時肥時瘦 嘅妍希 BB,今次明顯有翻脹現象,雙下巴走晒出 嚟,又突然變 咗大牙肉,好彩條粉紅吊帶裙夠 pure,一上台仍然有唔少歡呼聲!

之前吳君如在《康熙來了》大爆安排佢同古天樂食「相睇」飯,陳妍希就話今次唔會同古仔見面,而情人節就同 Angelababy去紐約出席時裝騷,睇 嚟君如呢個紅娘都做唔成 㗎喇。


虎背加甲組腳,陳妍希要踩對 5吋高 踭鞋先拉長番個人,不過行上台就要工作人員扶住。


柯震東、 Angelababy同陳妍希影大合照時,好似完全唔識咁,又冇交流,搞咩呀?




周圍辣火頭 嘅《向西》女張暖雅(左),活動期間不時博黐柯震東(箭嘴),不過有助手護駕,張暖雅最後都埋唔到身。咪啦,梁烈唯都話寧願食鼻涕都唔肯同張暖雅拍床戲啦,仲未知醜字點寫!唉! 

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()