曹格
簽名小熊環保袋約$320

《 FACE》送禮

5潮星送賀年福袋 總值約$3,500

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

新年快樂!《 FACE》今期送出齊集 5星的賀年福袋 1個,入面有 G.E.M.的民族風頸鏈、鍾一憲的 Pixel by GOLFJUNKIE太陽眼鏡、麥貝夷的 Precise Collection皮頸鏈、曹格親筆簽名 Perigot小熊環保袋同埋 JJ賈曉晨送出的閃石頭箍,總值約$3,500,名額 1個。

讀者快啲登入本刊 facebook fanpage like,成為我哋專頁會員並分享連結( share),或用手機嘟上面的 QR code,答啱問題贏賀年福袋和漆皮手挽袋。


G.E.M.
民族風頸鏈約$500


JJ
閃石頭箍約$500


麥貝夷
皮頸鏈約$600

鍾一憲
太陽眼鏡$1,499



送 STEPHANE VERDINO PARIS法國漆皮手挽袋 6個


去年 11月在尖沙咀美麗華商場開設全亞洲第一間旗艦店的法國潮牌 STEPHANE VERDINO PARIS,每季均會推出不同風格的 collection,撞 啱農曆新年兼 2• 14情人節, STEPHANE VERDINO PARIS現送出 6個 Audrey Soho漆皮手挽袋,有紅、黑、灰三種色,設計青春高貴又簡約,每個價值$1,980。名額共 6個,想要就快手!




潮漆手挽袋每個價值$1,980,有紅、黑、灰 3色。每色有 2個名額,答中問題的讀者將隨機抽出,不得指定顏色。價值$1,980@





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()