o靚模姦劫事件震娛圈 259,704 



DaDa
【係一件悲劇!】
■一眾𡃁模昨日均很關注有同行上周六被姦劫事件,並齊聲否認是當事人。資料圖片

每年盛夏必有大量樣靚身材正的𡃁模殺入娛圈,她們為求存均各有出路,昨日驚爆一名25歲𡃁模上周六到酒店約會一台灣男子,卻變成姦劫事件。本報記者昨日訪問圈中一眾𡃁模,她們均否認是受害人,對事件感到很震驚,同情受害人之餘,也叮囑所有女孩要小心保護自己。

一名曾推出寫真集的25歲𡃁模,上周六在將軍澳一間酒店疑遭姦劫,事件轟動娛圈,圈中𡃁模紛紛否認是當事人,何佩瑜(Jeana)和陳靜(DaDa)斥該𡃁模令同行蒙羞,鍾蕙芝(Lavina)也指受害人行為愚蠢。
警方消息稱,25歲的𡃁模報稱透過中介人認識一名34歲台灣男子,兩人上周六相約在酒店會面,男方答應給15萬酬金邀她飲酒聊天,女事主稱不包性服務。當日女事主到場,飲了不明飲品便失去知覺,醒後赤裸兼下體疼痛,經酒店報警,她發現遺失了一部6,000元手機和300元現金,她更表示被強姦。



Lavina
【佢好可憐,有少少蠢。】 

Jeana
【我會練好酒量先出去。】 DaDa:女仔要自愛

警方追查下發現為台灣男子租房的女子也是同齡25歲𡃁模,她自稱跟該男是情侶關係,酒店房於案發前一、兩日才租下,本打算退租,但男方要求代為續租多一天。警方已列作懷疑強姦案,並交觀塘警區重案組跟進,暫未有人被拘捕。
𡃁模發生姦劫事件曝光,DaDa感到十分震驚,她昨日在電話中說:「不道德交易亦證明佢係不道德嘅人,誠信、人格都唔可信,做女仔要潔身自愛。」相信受害人被迷姦嗎?她說:「冇話信唔信,又唔係我,但覺佢好蠢,咁唔錫身,畀歹徒咁樣落藥係一件悲劇。」
Jeana昨日也說:「佢唔係咁天真,以為飲嘢就袋15萬。食得鹹魚抵得渴,佢都成25歲,我就會練好酒量先出去。」
Lavina昨日在電話中說:「誤會係我就好無辜,我唔會有乜嘢感覺,我屋企人都唔睇娛樂版。」Lavina指𡃁模賣肉風氣不可長,她說:「樹大有枯枝,乜嘢人都有,娛樂圈更加複雜,唔可以一概而論。」



Iris
【女仔唔好咁儍。】 

趙碩之
【飲嘢真係要小心啲!】 Phoebe:唔單獨應約

Lavina相對非常同情受害人,她說:「佢好可憐,有少少蠢,女仔要學識保護自己,邊有咁大隻蛤乸隨街跳。」Lavina表示近年收入來源是到內地打碟,她說:「每個月有三、四場,每次五位數字,我係慳妹,目標係賺錢買樓同屋企人住。」𡃁模趙哲妤則說:「我都25歲,朋友擔心我俾人呃都傳咗報道畀我睇,但當事人絕對唔係我,我係有身材又有腦,我識分邊啲富二代係真係假。」
E奶𡃁模許穎(Phoebe)自爆有人曾透過經理人邀她飯局,她昨日說:「收錢食飯好古怪,我自己唔接受。」Phoebe指涉及金錢報酬工作必經公司安排,她說:「我絕對唔會單獨應約,女仔一定要有危險意識,咁樣係冒險,我一定搵人陪自己。」富貴𡃁模鍾采羲(Iris)昨日否認:「我有冇咁等錢使先?」她自言受過高等教育,不會作不道德交易,她笑說:「我驚撞到老竇同屋企人,我唔能夠話個受害人戇居,但呼籲啲女仔唔好咁儍。」
趙碩之昨日直言狂接查問電話,她說:「雖然外間以為大名雪我冇job,但我唔窮,應約飲嘢真係要小心啲,唔知係個受害人太貪小便宜,定係佢真係試過,放低戒心。」
向西女郭穎兒(Celia)昨日也回應說:「聽過其他模特兒有呢啲,但自己未試過咁好彩有人出咁多錢傾偈。人一定有貪心,唔知對方係咪好有需要,但呢個世界冇免費午餐,今次係同行一個借鏡。」Naomi昨日說:「受害人25歲都冇分析能力,唔通真係以為咁筍,15萬飲杯嘢,做人真係便宜莫貪。」



■廖碧兒昨謂只會跟熟朋友飲酒。 廖碧兒:唔恨呢啲錢

此外,不是𡃁模的廖碧兒昨日被記者提問𡃁模被姦劫,15萬酬金見財化水之餘,還被偷去財物,醒目廖碧兒說:「我唔恨呢啲錢,佢應該收咗先嘛,𠵱家電話都冇咗,好唔抵。」她表示為策安全只會跟熟朋友飲酒。
採訪、攝影:李珮洳、丁寧

o靚模搵快錢實錄 202,293 

𡃁模賣肉出寫真博上位,盛夏後可以真正靠實力留低的寥寥可數,當中有𡃁模不惜出賣自己來賺錢。

個案1:出海拍淫片

一線暴乳𡃁模早前被富豪看中,對方闊綽出價100萬邀暴乳𡃁模上遊艇,男方卻暗自把他們上床的片段拍下,女方完全沒有發現。富豪事後更把淫片與友人分享,暴乳𡃁模卻懞然不知。

個案2:大茄叫價高

有𡃁模為求搵快錢出賣色相,視出席飯局和直落開房為工作。那些𡃁模堅持保持幕前演出,因為知名度會令她們身價提升,即使做茄喱啡,她們飯局最少都有幾千蚊入袋,開房價就由兩萬到十萬蚊不等。

個案3:導演友誼波

不少𡃁模都被踢爆曾變臉和打假波,為求拍戲上位,她們的撒手鐧不外乎色誘導演。𡃁模「阿癲」最初只肯送內地外賣,貪內地富豪夠疏爽,但近年為拍戲,她即轉向色誘導演,與好色導演常打友誼波。

「爆E超蓮」鬧爆死蠢 趙碩之:要保護自己

o靚模風化案又再發生,上周六將軍澳一間酒店發生姦劫案,由於事主乃一名25歲o靚模,不但疑遭迷姦,還被盜去身上六千多元財物,自然轟動全城!亦令圈中不少25歲o靚模捲入漩渦,現年同是25歲的「爆E超蓮」鍾采羲(Iris)、「岩石胸」趙碩之均否認是受害人,以免被對號入座。



「爆E超蓮」Iris覺得遇姦劫女事主無知、可憐又蠢。

雖然o靚模聲勢已大不如前,但仍是圈中神秘飯局的目標對象,行內只是秘而不宣。上周六將軍澳某酒店發生的o靚模被姦劫案,一名25歲女模特兒疑遭一名台灣「富二代」男子迷姦,女事主更被盜去價值六千元手機及三百元現金,警方接報到場後,把案件暫列作盜竊及強姦案處理。

據知,對方付出15萬元酬勞,女事主答應陪對方在酒店飲酒傾偈,當中並不包括性服務,想不到最後發生不愉快事。


趙碩之曾被人問價,她即時say no。

A. Lin
Hailey C.:衰貪心

事件爆出後,不少25歲o靚模無辜被捲入桃色漩渦,「爆E超蓮」Iris接受電話訪問時說:「梗唔係我啦!識我嘅人就知我唔會做呢啲嘢,我覺得個女仔無知、可憐同蠢,15萬出嚟飲嘢都知道唔係咁簡單啦。」問是否覺得無辜?她說:「唔無辜,我又唔係受害人,相比個女仔,真係小巫見大巫!」而趙碩之亦說:「一定唔係我,依家我喺澳門,起初唔知發生乜事,了解之後,我覺得陌生人約你食飯同飲嘢真係幾危險,要識得保護自己,要避忌啲。」她又表示曾被人問價:「有次有個神秘人問我有冇興趣食飯,即時say no啦!」


Hidy

Lavina

Hailey C.

Rika

近年轉戰內地打碟的Lavina(鍾蕙芝)都否認自己為受害人:「我覺得個女仔又蠢又傻,應知道15萬出嚟飲嘢,邊有咁簡單!」還有三個月便滿25歲的Hailey C.(陳俞希)認為女事主十分可憐:「梗唔係我啦,我非常清楚自己嘅位置,只係覺得個女仔慘同可憐,其實唔貪心就唔會發生呢啲事。我一定唔會畀呢啲事發生,就算自己一個去casting都會同朋友講聲先。」

Hidy:我唔會中招

至於同經理人公司的Hidy(余曉彤)和Rika(王麗嘉)卻表示事不關己,認為女事主都有責任,Hidy說:「個女仔係慘,不過做得呢行都知道有呢啲事發生,唔係咁純情以為15萬飲一杯嘢咁簡單,我一定唔會中招囉!如果有人咁對我,一腳踢佢去大西洋。」身在加拿大的Rika則說:「我返加拿大都一段時間,呢度只有山有水,啲人比較簡單冇咁複雜,唔會呃人。唉,希望個女仔盡快走出傷痛啦,總之唔係我!」至於快將25歲的A. Lin(裴殷)說:「我唔會為錢同唔識嘅人食飯,不過真係戥個女仔慘,大家都知道啦,呢個世界咁多壞人,要諗清楚自己想點。」

文:專案組

周秀娜籲帶眼識人

周秀娜入行六年,見盡o靚模興衰,曾自稱被邀請出席神秘飯局的她,勸勉女仔應該要好好保護自己,要學識潔身自愛、帶眼識人,以免被騙:「遇到陌生人要識得say no!其實我試過喺台灣拍緊戲,收過奇怪電話,有個女人話希望我同佢老闆食飯,但我完全唔識佢o架,佢仲話食完飯我就有幾多幾多錢,我就同佢講電話費好貴,咁就收線。」



周秀娜寄語眾o靚模後輩要潔身自愛。(資料圖片)

娜姐師妹何佩瑜(Jeana)則說:「都25歲人啦,仲咁唔成熟!呢個係一個大教訓,連最珍貴嘅嘢都冇埋,so sad。」

現年21歲,但已入行多年的胡心諾(Rainbow)亦說:「邊有可能15萬出嚟傾偈咁簡單,25歲智商唔應該係咁,我都有收過類似嘅問價email,但係每次見到都唔會回覆。」


Jeana

Rainbow唔會覆問價email。

經理人Admond爆問價4法

對於有o靚模墮入富二代迷姦掠財騙局,模特兒公司經理人Admond昨接受本報電話訪問時,直認圈中不時有人會向o靚模埋手問價,方法更層出不窮:「我有聽過有人搵o靚模坐枱,呢啲人搵獵物嘅手法有四種:一係去啲藝人同模特兒蒲開嘅夜場,私下問佢有冇興趣去食飯,二係透過whatsapp同facebook間接問。第三種猖狂到直接打去模特兒公司問,我都接過類似嘅電話,我當然即刻婉拒,幫旗下嘅女仔擋,叫啲女仔盡量避免去接觸呢啲人,要識得保護自己!而第四種係可能係過來人(出席過類似飯局),會介紹其他女仔去。」



Admond(右)不時帶o靚模出席活動,見盡不少光怪陸離之事。(資料圖片)

談到「飯局」價,Admond表示通常十萬起錶:「出呢啲價錢梗係有啲玄機o架喇,好容易sense到,咁就千祈唔好接。」

廖碧兒亂噏:應該收錢先

廖碧兒(Bernice)昨日為電台拍攝劇集,對於有o靚模為15萬酬勞被姦劫,不但冇錢收還人財兩失,對此,Bernice口快快的說:「咁真係好唔抵,佢應該收咗錢先,依家仲連電話都冇埋!(去夜店會小心飲酒?)如果喺香港都盡量去番自己嘅酒吧,而且多數係同自己相熟嘅朋友先去。」



廖碧兒(Bernice)

Bernice即晚便飛往加拿大做騷,逗留兩日便飛內地拍劇,情人節將至,她坦言沒有男朋友,已被父母催促拍拖。

馬詩慧:付錢陪飲唔正經

名模馬詩慧與老公王敏德出席活動時,對於有o靚模墮入迷姦掠財騙局,馬詩慧慨嘆:「咁都有人信?似乎《警訊》幫唔到人,邊有咁大隻蛤乸隨街跳?唔好話我聽佢冇諗過人哋係呃人,否則就係自己呃自己。」她說付錢陪飲酒傾偈,意識思維不正確,應意識到不正經,她認為該「富二代」和事主的自我價值觀都放在物質上,以為錢可以買到所有東西。



馬詩慧(左)、王敏德

馬詩慧覺得身為父母要正視問題,她說子女讀書是學習做人道理、對人態度和價值觀,不是凡事向錢看。

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()