娛樂專訪:張繼聰潮入屋 119,531 



■張繼聰昨日接受專訪時,坦言首次拍劇,即感受到劇集的威力。

【老表你好熱】張繼聰做了歌手8年,在樂壇載浮載沉,更曾被譏諷為窮歌手,等到今日,他終憑劇集《老表,你好嘢!》的配角宋為潮起死回生,出街人人都叫他潮潮,不再只是謝安琪的老公,阿聰事先張揚說:「潮潮係賤男,但唔代表我本人。」
撰文:余燕儀

當年在演藝學院主修表演的張繼聰,黃秋生、梁家輝和謝君豪都是他的師兄,阿聰畢業後卻揀了歌手這條路,可惜他在樂壇8年未嘗名成利就,反而拍無綫劇《老表,你好嘢!》扮宋為潮一角打響名堂,他昨日接受本報專訪時說:「第一次拍劇,真係感受到好多人睇電視,𠵱家出街啲人會叫我潮潮,去茶餐廳老闆會送例湯。」

阿聰為角色花了很多心思,又向品牌借衫拍攝,他說:「自己每次背晒劇本入廠,令我更加佩服郭晉安,佢唔使攞劇本,畀我感覺功力深厚,就算我點放膽演,都走唔出佢嘅五指山。」



■張繼聰在《老表》飾演的潮潮十分鬼馬,大受歡迎。 不卑不亢心態

不過,潮潮最終卻背叛女友晴晴(王菀之),問會否擔心角色賤男破壞歌手形象?他笑說:「𠵱家好多人鬧我:『點解你咁衰,咁對晴晴。』潮潮係賤男,但唔代表我本人,王菀之一邊拍一邊恐嚇我:『你死啦,晴晴咁可愛,你都飛佢,啲人一定鬧你。』我唔擔心啲人鬧我賤男,覺得自己係藥引,大力啲折磨佢,佢先會容易發揮。」
角色的成功,是否令阿聰擺脫謝安琪老公的稱號?他說:「微博開始有人講:『原來謝安琪係你老婆』點稱呼我控制唔到,以前做音樂我好用心,但收成唔成正比,我經歷過好刻薄、尖酸嘅人生攻擊,已經過咗介懷階段,我對自己藝能有一定信心,希望保持不卑不亢心態。」就算以前被踩為窮歌手,阿聰亦不在乎說:「你可以話我窮歌手,但已經比一般人幸福,唔使擔心交唔到租,照顧唔到屋企人,𠵱家唔希望廣告客戶以為我脫咗貧唔搵我做嘢,哈哈!」

為仔出跳舞碟

《老表》的成功,令阿聰又接拍了新劇《食為奴》,但他揚言要繼續出碟,他說:「今年會出國語跳舞專輯,年紀開始大,筋開始硬,過多幾年力不從心,囝囝好鍾意BIGBANG,做仔嘅一定有覺得阿爸好老套嘅階段,自己想做一隻跳舞碟留為紀念,畀佢知阿爸都有型過。」
此外,郭晉安、陳敏之與糖妹昨日在將軍澳出席活動,提到《老表》熱爆,有說王祖藍踩過界創作引起編劇不滿,同劇的安仔力撐祖藍:「有創作係好事,𠵱家收視成功即係佢嘅idea成功咗。」
攝影:陳志嵐
化妝:Pinky Ku
髮型:Jobby of Osmosis hairR
服裝:Kenax Leung

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()