黃德斌年少無錢 喪失7成聽力

外形Man爆的黃德斌演苦情戲時手到拿來,戲內的德斌經歷無數起跌,原來現實中他亦體驗了悲情人生,年少時更因家貧無錢睇醫生,導致右耳失去7成聽力。



童年時家庭環境欠佳的黃德斌,發憤靠自己雙手改善生活。

擁有42吋巨胸的型男黃德斌外表剛陽,但原來右耳只有3成聽力,他坦言全因家貧所致:「我讀完書就去做跟車工人,朝朝7、8點就同同事游完水先返工,啲水入咗耳仔我又冇理,到發炎、流膿先去睇政府醫生,嗰時因為屋企環境唔好冇錢睇私家,點知政府就要排期成年半先有得睇!由最初只係普通發炎,去到日日瞓醒就發現枕頭有血,最後阿媽捉我去睇急症,醫生一睇就話我情況嚴重,幫我全身麻醉做手術,切除耳仔入面增生嘅肉,但可惜最後右耳得番3成聽力。(因為冇錢睇私家先搞成咁?)絕對係!」

家教嚴 冇入黑社會

不過德斌從無埋怨家庭環境欠佳,更笑言靠自己雙手變Blueblood:「好多嘢我都覺得係整定,我又唔係Blueblood,我唔會怨,惟有做嘢賺錢變Blueblood啦!哈哈!」他更感謝已過身的嚴母:「細個媽咪對我家教好嚴,連學校旅行都唔畀我去,但如果唔係咁,我可能已經畀人斬死咗!因為以前屋企對面係公屋,有好多黑社會,如果唔係家教嚴,我可能已經跟咗大佬!」


黃德斌與佘詩曼合作的《天與地》備受好評。

黃德斌自幼經歷令他演苦情戲手到拿來。

對於亡母未能見證現時的演藝事業,德斌坦言有遺憾:「媽咪睇唔到我做戲都係一個遺憾,我好想佢睇到我喺《天與地》嘅演出。因為佢本身係歌迷又係戲迷,以前成日喺屋企唱歌,佢好鍾意睇粵語殘片,但屋企因為冇電視,佢就成日唱歌。她臨走前幾年成日叫我去唱歌,叫我做歌手,但係我唔聽。之後我入咗藝訓班,成日做路人甲乙丙,佢冇點睇我做戲就過咗身。」

文:李佩珊

攝:劉智源

場地:MM/H生活築閣

化妝:Jan @ Annie G Chan

黃德斌窮到燶右耳失聰

擁有42吋胸肌的黃德斌,擔得、抬得、演得兼唱得,但原來他右耳早已失去七成聽力,幸而他從未自暴自棄!黃德斌主演的電視劇今年榮獲「最佳劇集」,但他仍然感到遺憾:「可惜媽咪睇唔到!」

入行逾廿年的黃德斌演繹無數角色,他主演的劇集《天與地》引起全城熱話,更憑全民公投勇奪「最佳劇集」。但德斌說:「媽咪睇唔到我做戲都係一個遺憾,我好想佢睇到我喺《天與地》嘅演出。佢本身係歌迷又係戲迷,以前成日喺屋企唱歌,佢好鍾意睇粵語殘片,但屋企冇電視,佢就成日唱歌。她臨走前幾年成日叫我去唱歌,叫我做歌手,但係我唔聽。之後我入咗藝訓班,成日做路人甲乙丙,佢冇點睇我做戲就過咗身。」

考獲潛水牌

他坦言有今日的成績全靠母親嚴厲管教:「細個媽咪對我家教好嚴,連學校旅行都唔畀我去,但如果唔係咁,我可能已經畀人斬死咗,因為以前屋企對面係公屋,有好多黑社會,如果唔係家教嚴,我可能已經跟咗大佬!」

德斌的人生亦如劇情般峰迴路轉,出身貧窮家庭的他右耳原來早已失去七成聽力:「我讀完書去做跟車工人,朝朝7、8點同同事游完水先返工,啲水入咗耳仔我又冇理,發炎、流膿先去睇政府醫生,嗰時屋企環境唔好冇錢睇私家,點知政府要排期成年半先有得睇。由最初普通發炎,去到日日瞓醒發現枕頭有血,最後阿媽捉我去睇急症,醫生一睇就即刻話我情況嚴重,幫我全身麻醉做手術,切除耳仔入面增生嘅肉,但右耳得番3成聽力。」但德斌從沒埋怨家貧,更從不介懷耳患:「我左耳仲好靈敏。(影響生活?)問題唔大,潛水都冇問題,我仲考到潛水牌!」

李佩珊

年輕時因冇錢睇私家醫生,令黃德斌耳患惡化,右耳僅得3成聽力。

黃德斌(右)主演的《天與地》勇奪「最佳劇集」。(資料圖片)

黃德斌慨嘆母親臨終前未能欣賞其演出是一大遺憾!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()