close



亞熱帶

尹恩惠 材女

2012年12月28日 ~~ 第909期 忽然1周

拍劇做開傻大姐的尹恩惠,在新劇《想你》大玩悲情又掂,人氣反彈;唔單止讀大學,尹恩惠近日又晉身導演拍微電影,逐步邁向「才女」行列。不過,尹恩惠唔止有「才」,仲係「材女」,向來唔怕賣弄 33C火辣身材,趷籮、拋胸、露背樣樣做齊,難怪宅男 fans眾多!

今年 28歲的尹恩惠 15歲加入女子組合「 Baby V.O.X」出道,及後她離開樂壇,參加電視台的處境劇《彩虹羅曼史》及在綜藝節目《 X-Man》做主持,直至拍韓劇《宮》及《咖啡王子 1號店》起朵,尹恩惠先至全職做演員。而且她亦開始在廣告、雜誌行性感,人氣愈谷愈勁。
不過,拍完《拜託小姐》及《對我說謊試試》之後,尹恩惠去年重返校園,考入韓國中央大學,並執導微電影《織》,唔止做靚女,仲要做埋才女。新劇《想你》大收,亦令尹恩惠人氣再度急升。


露玉背
尹恩惠去年為雜誌拍性感照,當中有一幅裸背揸蘋果,和今年蔡依林在台灣版《 ELLE》的封面造型甚似。不過論養眼,呢次 G奶都輸俾尹恩惠。




晒巨胸
睇番以前 啲相,尹恩惠個樣就一樣咁靚 嘞,不過個胸就至少「發育」 咗 3個 cup。


07年平胸


趷靚籮
將自己放上 枱之外,無袖白色恤衫仲透出趷起 嘅靚股,只可惜尹恩惠露埋自己十隻雞仔腳趾,要扣分。


白滑腿
尹恩惠雖然冇 42吋長腿,不過一雙白滑光管腳就好搶眼,加上穿上高 踭鞋,成功營造長腿錯覺。《 NEXT ONE圖片》

靠按摩靚面


唔好以為尹恩惠樣靚皮膚白,就一定有好多飲食禁忌,她說:「我份人完全唔戒口。想杜絕痘痘,都係從保養着手,洗面、卸妝都要認真。冬天固然要補水,夏天亦要注意保濕。因為夏天紫外線強,體內水分流失得快,就要靠保濕保證肌膚水潤,以及保護皮膚免受光照傷害。」
想 keep fit,唔係節食,就係做運動。偏偏尹恩惠鍾意油炸食物同港式飲茶,亦唔愛做運動。「運動?多 啲按摩仲好啦!想膚色好,就要經常用手指為面部做按摩。最緊要係心平氣和,人開心皮膚就好!」
皮膚可以後天執靚,咁尹恩惠個靚樣同身材又可以點搞先?有台灣媒體格過價,其實只需要 10萬港元,就可以整到有尹恩惠的 C級身材;如果想要埋尹恩惠個高鼻呢,俾多 3萬 8就搞掂。女士們,原來使十幾萬就可以變成「香港尹恩惠」,姊妹們係咪覺得有得諗先?


尹恩惠曾經同阮經天在內地電話廣告合作。今年阮經天與女友許瑋甯鬧情變,尹恩惠一度被傳是第三者,惟煲水居多。


在成名作《宮》,尹恩惠為完成爺爺的遺言,必須與同校的皇太子朱智勳結婚。但二王子金楨勳又力追她,是韓劇典型的四角關係。


尹恩惠在《對我說謊試試》演高齡剩女,她欺騙舊同學,話自己同有錢仔姜至奐結婚。

新劇慘到盡


在《想你》中,出身是殺人犯女兒的尹恩惠,長大後成為時裝設計師,同俞勝豪已去到婚嫁階段。尹恩惠此時重遇初戀男友朴有天,得知朴有天多年來一直等自己,而朴有天和俞勝豪是叔姪,愛情同爭產令這段三角關係更複雜!《想你》收視最高一集達 14.2%(逾 700萬人),成為近日熱播韓劇。


近日興姊弟戀, 26歲的朴有天細尹恩惠兩年,食正呢個熱潮。朴有天今年以《屋塔房王世子》爆紅,今次繼續賣靚仔,而尹恩惠就不時大灑眼淚。


少女版尹恩惠(金素賢飾)為救初戀男友少年朴有天(韓正宇飾),導致自己慘被強姦。少年朴有天和她一同被綁架,他把握機會逃走找人求救,卻被女方一直誤會他驚死逃走。

撰文:阮英維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()