連續第3年擔任台慶劇主角,黎耀祥坦言從無壓力,最享受的是拍攝過程。新劇中飾演太監「李連英」的他,首次跟無綫大隊到橫店取景拍攝,效果喜出望外,他更會演出一個與大家觀念「不一樣」的李連英!

曾奪兩年視帝的黎耀祥多年來都擔當重任,連續3年擔任台慶劇主角的他,今次在劇集《大太監》中,飾演大家熟悉的歷史人物李連英,不過他坦言拍前並沒有翻看歷史書,只跟着監製、編審所要的方向去演,出來的卻是「不一樣」的李連英,他說:「太多唔同版本嘅喇,自己嘅做法、角色唔可以同監製唔同,劇集始終係戲劇性嘅,甚至乎有啲背道而馳都未定,歷史同劇本點都會有出入。」

黎耀祥連續第3年擔任台慶劇主角,坦言不會有壓力。
黎耀祥連續第3年擔任台慶劇主角,坦言不會有壓力。

祥仔讚米雪演慈禧貴氣十足。
祥仔讚米雪演慈禧貴氣十足。

劇中的李連英由一個冷宮的小太監做起,問到監製對他有甚麼要求?祥仔說:「其實冇乜,但太監係咪真係大家腦海裏面咁『乸型』呢?其實冇人見過太監,呢個只係一個觀念,太監喺唔同時期入宮變化都有不同,所以我哋劇中嘅太監,都會用番正常聲線講嘢。」

對住胡定欣「有心冇力」

此外,戲中祥仔與飾演宮女的胡定欣會有場床上戲,當時太監與宮女一起食飯、打掃,建立了莫名感情,但奈何發生於太監身上,祥仔謂:「嗰場戲講李連英攬住對方,唔知點面對,冇慾望、冇諗法,劇中都有講太監嘅感情生活,好多太監都想娶老婆,生理唔得,都想心理上有溝通。」祥仔更大讚飾演慈禧的米雪有種貴氣,只是坐着已有種氣度。

第3年擔任台慶劇主角,祥仔坦言從來沒壓力,他謂:「我最享受係拍攝過程,拍完我都唔記得晒,過程係最大收穫,過後成績我從來不計較,當然都希望好。」

髮型:Ivan Lee@Headquarters

服裝及場地:IZZUE

文:影視組

攝:黃叔榮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()