美極蝦$98
必食!超正!乾身,炸得香一香,美極汁似有若無地輕輕掛在蝦身上,好味道!

So Comment

良心小店 粥棧小廚

2012年11月09日 ~~ 第902期 飲食男女


上回...
上回講到求吓大家講畀我聽生意究竟點做?聽埋粥棧小廚,大家仲唔明生意係點做。以前講咗好多大鱷,食人唔曣骨!或者當我哋白癡,畀垃圾我哋食。不過粥棧小廚係香港少數有良心,對食物又有 heart的店鋪,街坊排隊,一定要訂位!

Then...


38歲的 Gilbert乃係土生土長,香港 breed出來的一個廚師,喺薄扶林中華廚藝學院畢業,非常有理想,就喺遠在筲箕灣東大街找了一間小鋪,自己亦廚亦老闆,仲帶埋太太入廚房做幫廚,學剪蝦、煲粥、蒸飯……倆口子做到我覺得係東大街最好食的一間!
不幸地,在 2011年 12月, Gilbert中了風,右手不能動,說話能力大打折扣。現只能坐在店中的小 counter內,我每次都對佢話一定要快快好番,入返廚房煮餐好嘢我食!


鎮江骨$78
必食!超正!或可以食咕嚕肉或生炒骨,一樣正!碟嘢放一個鐘都仲係咁脆,食完隻碟係冇一滴汁的。酸汁全部又係輕輕掛在肉排上,肉身乾脆。


葱油雞(半隻)$128
訂位時要訂埋。好食!好食過豉油雞。

薑葱田雞魚雲煲$138
點解有呢煲嘢呢?因為有一日,我朋友唔想食田雞,佢食魚雲,但我又好想食田雞,又唔食魚雲,咁就不如整個田雞魚雲煲嘞!其實兩條友最想食乃係薑葱!正!

Now...


而家,我帶了無數朋友去食,冇一個人彈過。
平!靚!正!


荷葉籠仔蒸飯$108
一流!有雞,有排骨,有鱔……料係唔重要,但個蒸飯未入口都已聞到荷葉嘅香味!諗起都流口水,真係香過任何一間出名做荷葉飯的酒樓。


我仲鍾意叫番茄蛋,菜芯,紅燒豆腐煲……
每次埋單都係平到笑!真係街坊價,每人唔過$200,多數係$120至$150。



粥棧小廚


地址:筲箕灣東大街 8號東寶大廈地下 2B鋪
電話: 2567 0877




蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

撰文、攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()