插圖: Wendy

揞名爆

「勤力王」手指撩牙嚇窒你

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

媽咪姐成日同啲妹妹仔講,明星偶像喺電視雜誌睇就好嘞,千萬不要近距離接觸。因為失望係一定嘅,分分鐘仲會嚇鬼死你!

求其舉個例吖,迷倒萬千熟女少女嘅大明星「勤力王」睇嚟型英帥靚正,但有次佢同幾個名人齊齊去富貴飯堂開餐,真係令人大開眼界!首先當人人用刀叉慢慢切開隻 4頭鮑品嚐嗰時,佢一手拮起隻鮑魚,就原隻擺入口,再猛力。然後,一碗天九翅送到,「勤力王」呢次仲勁,「   sir sir」扒晒入口,唔知仲以為佢喺街邊食緊車仔麵,驚走鬼㖭。
不過,好戲永遠在後頭嘅!嗱,以「勤力王」呢個劃時代嘅食嘢速度,當然話咁快食完餐飯,跟住佢就好自然咁伸出嗰隻平日揸咪揸槍揸筷子嘅右手,插入牙縫中間,好熟手咁撩番啲殘餘嘅鮑參翅肚出嚟。 Oh! My God!大家要知道,呢位萬人迷係喺無遮無掩、眾目睽睽之下做出呢個動作㗎。而同枱嘅名人可以點呢?咪扮睇唔到囉。順帶一提,出名自律嘅「勤力王」好有「手尾」㗎!撩完牙,就順手將指甲上嘅食物殘渣抹喺枱底。噢!媽咪姐忽然無晒胃口食飯㖭。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()