於一樓的客廳,以白、銀為主色,摩登前衞。向展邦刻意以巨型鋼茶几襯托不同質感的木材,集合冷暖元素。隔開偏廳的玻璃門透光力強,光線充足,加上微涼海風,全屋可以和大自然融為一體。

星悅居

向展邦 光學生活

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

顏色影響人的情緒,繼而影響健康,家居的色彩運用不容忽視。向華強姪兒、 Mspy老闆向展邦, 着重家居的色系配搭。家具及擺設以白、銀、灰等冷色系為主,為增添和暖感覺,刻意配上不同質感的木材,再打造透光度極高的玻璃偏廳,將陽光直接引入室內,營造現代與大自然風格。

互動片段

光學生活向展邦家居



向展邦二千年以千八萬購入匡湖居三千呎獨立屋,「我細個已經住呢度,之後搬咗出去清水灣,但始終呢度嘅環境先至係我至愛。」


由客廳經過玻璃屋,到達露台位置,望向花園及海景,煩惱盡消。「依家生活壓力咁大,望住個海可以休息落 嚟,對大人同小朋友都有益。」


偏廳是一間玻璃屋,天花以玻璃建成,日間陽光充沛,晚上可仰望看星,成為一家人最常聚集的地方。


7年前,向展邦決定飼養價值 4千元的非洲豹龜及 7千元的非洲循臂龜,皆因夠長命。「貓狗最終都會離開我,龜就可以陪我一世,可能到我個女有小朋友都仲養緊。」




一樓平面圖

冷暖互補


打開白色大門,經過灰色反光地板、白色牆身的長走廊,裝修簡約時尚。踏進一樓客廳,感覺截然不同。廳內主打淺色,以白色牆身、白色大型梳化、巨型銀鋼茶几等冷色系設計,配以不同質感木材,上下呼應,簡約中帶點大自然氣息。「我好鍾意 cyber設計,以白同銀為主色,好似個茶几,專登 喺美國訂番 嚟,計埋運費要 3萬幾蚊。不過屋企始終唔同 office,唔可以太冷冰冰,所以我襯番 啲木材,令整體感覺會 warm啲。」除了配上暖色木材,向展邦更大玩光學元素,將偏廳的趟門改用透光的玻璃摺門,拉開摺門可令客、偏廳融為一體。陽光直接透入室內,令屋內光線更加充足。「有陽光入屋特別舒服,有時打開晒摺門吹吓海風,感覺好 nature。」


向展邦與細佬向展威感情要好,家中放有二人子女的合照。展邦女兒 Bewyne(右)及展威兒子 Darwin。 10年,二人成立 Mspy模特兒公司,捧了標榜天然胸的少女組合「 MI55」。




客廳布置簡約,放有購自美國的大件銀器擺設點綴。



百萬酒窖


客廳左邊設有白色大門,打開原來內有乾坤。「原本想將內花園變為小朋友天地,但係我 daddy太鍾意飲酒,所以索性整個私人酒窖俾佢。」


面積百多呎的酒窖,有過千支珍藏。「其實我滴酒不沾,次次飲都飲得好慢, 啲酒全部都係我 daddy嘅。」


向父對酒甚有研究,除存了多種紅、白美酒,亦收藏不少名貴干邑。





摩登田園




經過偏廳,通往露台和私人花園,園內種有不同品種的植物,綠草如茵。「 啲草我唔係好識打理,所以要定期搵人整理吓。」利用米白鵝卵石圍邊,搭出庭院的感覺,配以天然木材樓梯及餐 枱,貫徹全屋風格。石旁放置懷舊街燈,有畫龍點睛的效果。「花園都係一家人成日聚會 嘅地方,有時燒吓嘢食、睇吓月光。好似我太太依家佗住 5個月龍鳳胎,我同佢成日都 喺度散步,吸吓新鮮空氣。」 




獨立屋位於海邊,除了有海景,還設有私人小碼頭。「除咗方便出海,仲可以喺呢度運大型傢俬,好似茶几、梳化都要喺度搬入去。」


向展邦說:「有個花園之後,愈種愈多花花草草,望多 啲綠色,對對眼都好 啲。」


向展邦家庭觀念重,與太太 Mandy結婚 9年, 07年誕下女兒 Bewyne,二人仍不時玩煮飯仔,非常恩愛。


二樓為開放式廚房,右邊放有實木飯 枱,小朋友用來做功課。「我揀呢張 枱因為佢設計獨特,兩邊櫈唔同款,好美國 style。不過媽咪話張枱唔似正式餐 枱,之後就決定全家人去一樓食飯。」


為了襯出型格感覺,廚房亦有不少銀色家品,當中包括購自美國古董店的櫈(上圖)和大型雪櫃。「雪櫃一定要超巨型,可以放大量飲品,因為好多時都有朋友聚會。」




花園平面圖

撰文:蔡靜雯
攝影:潘脗德、周芝瑩
錄像:湯文峯
協力:李梓軒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()