句句金

句句金

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

金剛接受報章訪問時,自爆初戀被女飛,因而飽受情困,自此下定決心:
以後寧我飛天下女,莫令天下女飛我。
金剛嘅志願原來都幾「宏大」㗎噃。奉勸佢一句:上得山多終遇虎。

雖然緋聞一籮籮,不過現時單身嘅金剛,自言行為檢點,
有需要時我唔會叫雞,搵「五姑娘」已經搞掂。
算佢識諗啦!不過下下「五姑娘」都好辛苦啫,不如正正經經搵個女朋友仲好啦。




剛啱回復單身嘅樂基兒早前首度開腔回應離婚一事,佢堅稱冇第三者,
唔係所有分手都因為 scandals或者有人做錯事,有時 relationship只係 doesn’ t work out。
合則來不合則去,好過兩個人互相折磨吖。呢個 moment又要嘆一句:問世間情為何物! 




劉心悠雖然愛情冇着落,不過就好恨生 BB。至於會否借精產子?佢表示絕不考慮:
我好傳統,借精對我嚟講係好外星人嘅諗法。
借精/借卵其實存在咗好耐,係心悠思想太古代人咋。 




吳綺莉喺電台節目被問到係咪戀愛大過天,佢冇正面回答,反而意有所指講咗句:
我唔會因為一對好恩愛嘅夫妻而拆散人哋家庭。
即是話,唔恩愛嘅就可以拆散啦。咁當年佢宣布懷龍種,媽咪姐就完全明白晒嘞。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()