匿埋醫肚
周二( 6日)思琦喺架車度拎住一兜二兜小食係咁,既然餓成咁,不如正正經經帶埋個女去餐廳食仲好啦!

媽咪姐

疑產後抑鬱 楊思琦自困車廂

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

做人阿媽甚艱難,何況係一個背負住藝人身份嘅單親媽咪?原本錢途大把嘅楊思琦為空心老倌吳帥珠胎暗結,搞到形象一落千丈,無綫年度月曆冇影不特止, BB用品廣告、商場活動都被郭羨妮搶埋,最近仲被指產後抑鬱加劇,需要加藥控制,真係愈窮愈見鬼。

周二( 6日),未有工開嘅思琦趁住好天氣帶愛女楊卓穎外遊。難得由將軍澳屋企揸車出到去旺角,但佢竟然全程唔落車。即使肚餓,都只係吩咐助手去買街頭小食,係咁意有嘢落肚就算。雖然時間可以磨滅瘡疤,但畢竟事在人為,思琦要走出陰霾,似乎自己要加把勁嘞。


自閉開工
近排思琦忙為遊戲節目《瘋狂歷史補習社》錄影,周日( 4日),記者喺電視城化妝間撞到思琦,發現佢化妝期間全程戴住耳塞。唉!其實得閒就要聽吓別人嘅聲音,唔好咁自閉先得㗎!


思琦忙住錄影,當日( 4日)嘅湊 B任務就由思琦父母接手。有家人支持,相信思琦好快渡過難關。


我哋兩母女要努力呀!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()