操機練氣
王馨平每日都花數小時在健身室,私人教練話操機除了鍛煉肌肉,還有助加強肺部功能,唱歌都會好氣 啲。

娛聞樂

激減 20磅開騷 王馨平邀嘉穎情侶唱

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

自 01年嫁作人婦後,王馨平絕少現身娛圈,直至年初電影《志明與春嬌》上映,余文樂反串扮女人翻拍其經典 MV〈別問我是誰〉,令王馨平人氣 hit爆。而戲中楊千嬅同佢講 咗句:「當年你同鄭嘉穎分手,我喊 咗幾日幾夜呀!」令當年王鄭兩人的 puppy love再受注目。
咁多年冇開騷,王馨平終於技癢,決定在 12月中開個唱,並獲老公批准搵鄭嘉穎做嘉賓,看來兩人的「世紀情侶合唱」有望了!王馨平更花了半年時間消減 20磅肥肉,除了靠做運動,亦需要節制飲食,但意外地竟達到瘦身不瘦胸的神奇效果。
話晒係當年的寶麗金小花,唔操 fit啲點得呀!




金童玉女
王馨平與鄭嘉穎外形相襯,當年的合唱歌〈緣份〉,成為受歡迎 K歌。可惜拍了 6年拖,最後被王父王羽棒打鴛鴦。


踩單車消脂
為了達到瘦身效果,王馨平狂做帶氧運動,經常霸住跑步機與單車機,「平時我會邊聽音樂邊做運動,時間好易過。」操到鎖骨都現,總算有成績。


今年 4月肉地少奶
身高 5呎 8吋的王馨平,養尊處優做少奶奶,今年 4月出席公開活動時,身形確係豐滿。

王馨平與金融才俊李家輝結婚後便淡出娛樂圈,經過 11年的闊太悠閒生活,索爆玉女已進化成心廣體胖的靚太。為了下月 16日的個唱,王馨平半年前積極備戰,現已減去 20磅贅肉,誓要找回未嫁時的 S曲線。她表示要「加緊操練」,每日跑步做 gym,除練氣外,亦要控制飲食。雖然操到咁 fit,但她強調不會着太性感的歌衫,「老友周慧敏都俾 咗好多意見我,我會換幾套衫,但唔會賣性感!」 

舊愛掀高潮


「王馨平」因電影而再度被炒熱,當年與鄭嘉穎的戀情亦被翻舊賬,對於個唱會否請對方做嘉賓?她答得大方:「我同老公商量過,佢唔介意我搵鄭生,我都會問吓佢有冇期,希望可以再合唱。」
前度當年曾被父親王羽狠批冇出息,但今日已成為內地及香港當紅小生,早前鄭嘉穎於昆山拍內地劇《葉問》時受傷,王馨平亦送上問候:「我冇直接打俾佢,不過聽佢講話男人多撻疤仲有型,識講笑即係冇事啦,不過都希望佢快啲好番!」
身在昆山的鄭嘉穎透過經理人回應:「我到時仲拍緊劇,未知 schedule(時間表),都係交俾公司安排啦!」
除了有望與舊愛再度同台,王馨平亦積極為個唱找來有睇頭的嘉賓。由於余文樂於電影中反串扮她好評如潮,當中的「蝴蝶手」好笑到令人噴飯,故王馨平欲邀對方齊齊上台唱 live。至於昔日的「寶麗金四小花」湯寶如、黎瑞恩及劉小慧,亦大有可能重現舞台。


富貴老公開綠燈
王馨平 01年與從事金融業的李家輝結婚,婚後不時陪丈夫出席慈善活動,打扮得靚靚做其闊太。


余文樂(下圖)在電影中抄足王馨平的〈別問我是誰〉,如果能現場演繹,一定令觀眾笑到碌地。


個唱卡士
十幾年後再開騷,王馨平力邀周慧敏及寶麗金小花黎瑞恩、湯寶如、劉小慧助陣,大唱金曲。

細場小試牛刀


對歌唱事業仍念念不忘的王馨平重新走上舞台,今次先於九龍灣展貿開一場個唱,是次場地只能容納大概一千人,王馨平話純粹試反應:「我就係想揀個細 啲 嘅場,可以同歌迷近距離接觸,想好輕鬆咁同歌迷敍吓舊!我太耐冇唱歌啦,想 feel吓個感覺係點先。如果反應好,明年就會入紙紅館開騷。」王馨平開騷,已掀起唔少歌迷的集體回憶,如果能請到鄭嘉穎同台,咁就更加吸引喇!

瘦身唔瘦胸餐單


王馨平為 咗以最佳狀態會歌迷,除 咗日日做運動外,仲搵營養師幫佢度身訂做減肥餐單。佢話食 咗唔夠一個星期已經見效,不過最神奇 嘅係,身上 嘅肥肉唔見晒,但豐滿上圍未有影響, 啱晒想瘦身唔瘦胸 嘅女士們。


早餐
一片有機全穀方包(可塗少許花生醬),一杯落代糖的咖啡。


午餐
醋汁沙律,可配以三文魚/火腿/魚,以及一定要有一碗蔬菜湯。


下午茶
生果一個、適量原味果仁/提子/乾果、一杯乳酪。


晚餐
半碗飯配以青菜及魚,有時可轉吃牛肉或豬肉,肉類分量大約半碗左右。

美少女重現




當年的王馨平迷倒不少宅男,未知今次開騷,會否以美少女造型再唱〈美少女戰士〉呢? 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()