7年拍 5部片,我話嘅!(設計對白)

娛聞樂

揚言建主題公園 周星馳靠財技博翻身

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

早排被前女友于文鳳追討 8千萬佣金的周星馳,近年積極炒樓炒舖賺到笑,相反,演藝事業卻愈退愈後。 2010年 2月,星爺出任比高集團(股票編號 8220)執行董事時,揚言 5年拍 10部戲,在國內 3年投資 36間戲院,可惜至今這些承諾仍未能全部兌現。
佔比高逾半股權的星爺,最近又重施口技,與文化中國傳播( 1060)成立合資公司,擬定 7年內拍 5部電影,更聲言買地建主題公園,計劃多多,即時令比高股價上升。不過一套《新大話西遊》拍近 5年都未上映,依家話 7年拍 5部戲,相信要撻行摩打先得!

《長江 7號》是星爺有份演出的最後一部電影,之後他一直退居幕後,只參與導演、監製工作,就算早前盛傳他會在《新大話西遊》參演一角,可惜最後都只聞樓梯響。
而文化中國傳播的主席董平今年 10月與星爺成立合資公司後,星爺即擬定 7年內拍 5部電影的時間表,更會打造以《新大話西遊》為主題的中國主題公園,希望公園選址於較暖的南方,尤其江浙一帶。星爺的新點子聽落吸引,不過以他旗下比高集團近年的戰績看來,承諾能否實現仍有待觀望。
星爺講 咗一年多的《美人魚》,最後不了了之;揚言在國內 3年投資 36間戲院,直到 9月中只得 6間正式運作;講過 5年拍 10部戲,限時過了一半,但只有一部真人電影《新大話西遊》。「星爺係有好多 project,電影方面佢會掟條橋出 嚟,之後叫 啲編劇度,不過,同佢相熟 嗰班編劇都走得七七八八。依家又話 7年開 5部戲,真係幾難。」


《新大話西遊》(前名《除魔傳奇》)近日網上流出海報,查實是 fans的惡搞。下圖則為星爺早前被拍得在拍攝現場督師的照片。


上月初,本刊拍得周星馳在中環 ifc出現,一路上星爺都是頭耷耷,一味掛住篤手機。




星爺身家豐厚,其持有的物業市值已約為 9億,而單是天比高獨立屋的投資(圖),已為他賺一億四千萬元。根據星爺前女友于文鳳早前的入稟狀顯示,星爺透過于文鳳投資賺得近十億元。

股價向上靠穩


與星爺合作建主題公園及拍片的「文化中國傳播」,其主席董平來頭不小,曾投資《讓子彈飛》等大片。有傳數年前無綫放盤,亦有找過董平接手。

據知未來星爺只會參與電影的投資及監製工作,與他合導《新大話西遊》的郭子健,最後又與他不歡而散。
知情者說:「星爺話就話同郭子健合導,但去到片場只有佢講,郭子健完全冇話事權,就算郭子健要求演員點企點做戲,星爺都唔多同意。雖然星爺有佢 嘅道理,但郭子健就梗係唔舒服。依家套戲拍晒,後期未搞,郭子健都頂唔順劈炮唔撈。」
本刊致電郭子健,詢問星爺是否太霸道,他暗寸回應:「呢樣我唔回應喇。我冇劈炮,而《新大話西遊》搞後期個主導權喺星爺度。」
2010年 2月,星爺出任比高集團執行董事時,曾向外發布他的拍戲及投資戲院計劃,一度令比高股價急升,股價由他入股時的一毫,升至他加入董事局時的三毫四。不過星爺揸弗後,比高股價一度跌至七仙四。今次搵文化中國傳播合資,搞電影及主題公園,看來對比高股價有刺激作用。股價由他十月最低的一毫一仙五,回升至一毫三仙五(本周二收市價)。股價向上靠穩,星爺身家自然回升。學曉將演技變成口技的星爺,看來大可在股壇繼續創造神話。 

新不如舊


《新大話西遊》保密功夫做到足,暫時只知舒淇飾演一名俠女,其他角色多為大陸演員,人腳比起星爺多年前的兩集《西遊記》,似乎稍有不及。


新版唐僧傳聞由大陸當紮男星文章做,同舊版羅家英睇落都有幾分似。至於新版悟空據講就由《痞子英雄首部曲》男星黃渤飾演,香港人就難免失望。


舊版紫霞仙子由朱茵飾演,新版據知由國產美女佟麗婭飾演,而沙僧就由有線主持李尚正演出。


新增俠女
原本傳飾演白骨精的舒淇,據講最後會飾演一名原創的俠女角色,這亦是她自《行運一條龍》之後,第二次同星爺合作。

胡孟青:兩、三年後 嘅 嘢,點證明?




本刊詢問股評人胡孟青對比高看法,青姐答:「如果純粹炒消息咪值得買囉!呢類股票純粹掟個消息出 嚟,佢目標好明確,不過做唔做到,我 哋係要睇證據!你同我講到兩、三年後 嘅 嘢,點證明呀?電影係好難做分析,要知點樣入帳、 啲支出點樣用,有盈利 嘅話仲要分到俾股東,間公司 嘅投資價值就 喺度喇!當然啦,佢個消息(指比高與文化中國傳播合資, 7年內拍 5部電影)出 咗 嗰日, 啲人聽到星爺,就炒 咗上 嚟……你玩『一日遊』就冇乜所謂!」 

唔出鏡就唔掂


周星馳近幾年轉型,參與較多的幕後工作,不過觀眾似乎唔多 like。就算掛住星爺個名,但沒有他演出的電影,票房同口碑都唔多理想。

《龍珠》 唔敢拍續集




周星馳執導及製片的《龍珠:全新進化》,全球票房約為 4億 5千萬港元,帳面賺約 9千 7百多萬,但扣除龐大宣傳費,估計只有微利。加上龍珠迷及原著漫畫家鳥山明大彈,令原定開拍的續集胎死腹中。 

《跳出去》
首日收 12萬




《跳出去》是周星馳原創故事,由馮德倫執導、周星馳監製、張雨綺主演,男主角由陳冠希換上立威廉,香港首日票房僅收 12萬,國內票房亦只得 100萬。 

《長江 7號》動畫
跌眼鏡




2010年,《長江 7號》動畫電影《長江 7號愛地球》上映。動畫版由星爺製片,又有張栢芝同囝囝 Lucas合唱主題曲,但最終國內票房只得約 1700萬,與上映前外界預測的 3億票房,相距甚遠。 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()