生滾蟹粥(例窩)$118( 2人用)

Missing Out

蟹膏蟹湯生滾蟹粥

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

早上的生記還在賣港式三文治,晚上就來個大變身,轉賣粥品,當中生滾蟹粥尤其出色,為確保蟹肉新鮮,老闆雷先生每天一早,都會親自到批發市場揀貨,確保蟹隻新鮮,並選來自菲律賓的奄仔蟹,重 8両,分量十足。
由於奄仔蟹未經受精,肉身一般好清甜,口感細滑,最重要是蟹膏多,而且呈金黃色,配粥夠晒吸引。一個例窩通常會放一隻蟹,即叫即造,粥內加了以蟹肉蟹殼熬成的湯底,誓要用盡每隻奄仔蟹的精華為止,仲會用上由雷先生上一代開始已經傳下的特別用料烹調,乃獨門秘方。除了用料,雷先生仲話店鋪熬粥會用上陳年瓦煲,由於經過多次使用,煮粥時能更加入味。

互動片段

Michael食住讚





在晚上才出售的蟹粥,百來元有找,就有大大隻奄仔蟹,買 餸都未得啦! 

生記茶餐廳




地址:紅磡老龍坑街 13號地下
電話: 2334 7573/ 9790 8882
營業時間: 06:00am-10:00pm 

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
拍攝:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()