FACEweekly

Same Old Brand New Kay 依然故我 謝安琪

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

謝安琪何去何從,是 2012年香港樂壇其中一個大謎團,月頭,這隻冇腳雀仔終於正式宣布加盟星煥。意想不到的是,加盟造勢大會開場節目先是默哀儀式,一向關心社會議題、落區探訪基層市民仲密過區議員的 Kay解釋:「默哀係我嘅主意,加盟新公司雖值得慶賀,但亦要關心本港時事,哀悼撞船意外死傷者。」面對新公司、新人事,作風依舊勇敢!






Kay話簽星煥係因為經理人 Sammy同 Herman(星煥老闆,圖右)係多年老友,阿 Kay更搞笑話:「我好欣賞佢多年來對自己髮型嘅堅持,哈哈!」

1.剛入行時覺得你係一個專注音樂嘅歌手,近年見你參加多咗非音樂活動,早前仲去上海行 TGC騷做 model,點解忽然轉方向?


今次特別啲,因為 TGC今年嘅音樂元素多咗,佢哋請咗 Big Bang(左上)同埋倉木麻衣(右)參加演出。之前都同倉木嘅班底接觸過,大家傾緊會唔會有機會 crossover,十分期待!





2.你十月尾會去洛杉磯參演美國音樂劇《 Loving the Silent Tears》,將演什麼角色?


我會做一個東方嘅仙子,班底曾經拎過 Grammy、奧斯卡同艾美獎,導演 Vincent Paterson更執導過 Madonna的《 Evita》及 Michael Jackson的〈 Smooth Criminal〉 MV。作為團中唯一中國人,聽完 demo後就更緊張,因為曲目係好傳統嘅 Broadway歌劇風格,不過我以前都唱過合唱團,應該都 ok嘅!

3.早前你曾跟視帝黎耀祥為《星光熠熠耀保良》唱粵劇,你係幾時愛上粵劇?




我自己近年因為陪媽咪睇粵劇而成為粉絲,一直都好有興趣學呢門國粹,所以有咁嘅機會真係好開心。加上黎耀祥又勁 nice冇架子,佢唔准我叫佢祥哥要叫佢做祥祥,大家合作勁愉快,聽講有好多慈善團體想 book我哋呢對組合搞粵劇活動。 

4.加盟新公司首作是什麼?


將同阿公蘇永康合唱新歌〈獨行俠女〉。首歌講現代戀愛觀,係林夕 10年前〈相愛很難〉嘅延續,佢當年覺得一對情侶要義無反顧相愛係難事,冇諗到要在 𠵱家呢個世代搵一段真感情更難,所以諗過將首歌改名叫〈相愛更難〉。我唔係想標籤盛女、宅男,不過目前社會問題多,如樓市高企,令到大家擇偶時多咗計算,例如想搵個人陪自己供樓,呢首歌就係想講出社會現況對愛情的影響。




中秋剛過, Kay雖然冇下廚,不過就去咗學整酥皮奶皇月餅畀屋企人試!同阿公老友鬼鬼,上年新年仲親手整年糕親身送禮添!

5.當年一首〈囍帖街〉引起大家對保育的回響, 𠵱家香港社會千瘡百孔,下年的新碟會走咩路線?




你知唔知韓國 PSY嘅〈江南 Style〉其實唔係一首搞笑歌? PSY想講韓國江南一帶地區近年嘅發展及影響,所以我覺得有關社會議題嘅歌係好有市場,好想嚟緊嘅歌可以帶出反思。 

撰文:畢芷慧

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()