Piaget鑽飾
Roberto Cavalli
灰色絹料 deep V晚裝
Jimmy Choo
閃石 open-toe shoes

驗衣官

Fashion Talk:鞋狂

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

鍾楚紅  3吋鞋踭最舒服
因為平時出 event都係着高踭鞋,所以屋企嗰 50幾對鞋中,有大部分都係我至愛嘅高踭鞋, 2、 3吋鞋踭就最舒服。




後面露背設計、性感優雅。 

吳千語 波鞋首選


全身衫裙 kookai
意牌 Fratelli Rossetti黑皮短 boots

其實我乜鞋款都會着,平時唔使做嘢愛着波鞋, ballet shoes,出 shows就着 boots和高跟鞋。睇啱就會買,從來唔睇牌子。 

文詠珊  70對高踭鞋


Kookai全身衫褲
意大利品牌 Fratelli Rossetti通花皮鞋
大約$4,000

我都係鍾意着高踭鞋多啲,雙腳線條修長啲,着衫又好睇啲,大約有 100對鞋,高踭鞋佔咗 7成。 

周汶錡 結婚鞋


Chanel金色 clutch bag
法國設計師 Roland Mouret白色晚裝

係人都知我鍾意買鞋,唔使做嘢一定着平底鞋, ballet shoes最舒服。最鍾意嗰對鞋,一定係我啱啱結婚時, Roger Vivier個 designer幫我 tailor made嘅白色 wedding shoes。 

林熙蕾 平底拖鞋


北京設計師葉明子設計立體 deep V晚裝

屋企收藏咗百幾對鞋,當中有部分係拖鞋,因為平時出街好 casual,愛着平底拖鞋。人生最愛嘅就係結婚時嗰對美牌 Badgley Mischka,大約$8,000,簡潔又靚。 

Ricky Kwok(郭慶彬)




入行 9年星級形象指導,曾與袁詠儀、樂基兒、李冰冰、周慧敏等合作,今年 9月獲邀出席巴黎睇 Chanel、 Valentino和 LV等 fashion show。近年憑敏銳時裝觸覺及狠辣批評,被各大報章雜誌邀請做衣着判官。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()