未協調到。真實對白
問到小欣姐是否遭拍檔們杯葛,小欣姐仍死撐話:「啱啱先一齊食飯,佢哋仲買嘢畀我食添!」不過見佢哋食完就散,唔見有人買外賣喎!

真面目

反霸權 群聯手杯葛 查小欣:有人喺度玩分化

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

在傳媒圈子撈足近 30年的查小欣,近排真係老貓燒鬚,繼 8月被陳志雲踢出商台後,即高調踩入無綫做節目,由她領軍主持《爆足一週》,首集( 7日)出街後劣評如潮,被觀眾圍插冇料兼炒冷飯,連續兩週得 17點(約 110萬觀眾)收視及收到 14宗投訴,更有網民要求腰斬節目。
街坊唔畀面,同事亦落佢面,群起杯葛霸道唔講道理的查小欣,面對內憂外患,歷盡風雨的小欣姐仍死撐話:「冇事!大家啱啱合作,未協調到啫!」

身為資深傳媒人的查小欣,在商台開咪主持《查篤撐》足有 15年,卻因陳志雲入主商台後嫌佢 out而被無情叮走。以為轉戰無綫主持《爆足一週》有運行,點知節目一出街劣評不絕,被譏笑「爆料」變「讀報」,吹水舊料悶到爆。


冇份食講大話
上週五( 12日)《爆足一週》的主持們開完會,齊齊去飯堂食飯吹水,期間各人都有商討點去改善節目,小欣姐對本刊說有一齊食飯,但有圖有真相,全程唔見小欣姐蹤影喎!


高層陪
食飯期間綜藝科總監余詠珊突然到場加入飯局,期間大家討論節目的流程及題目選材。

專插嘴搶嘢講


對住支咪多過對住部 cam嘅小欣姐,可能唔多習慣面對幕前,有該節目的工作人員爆料指她獨行獨斷難相處,開會度題目話晒事。
爆料人說:「第一集錄影後,其實已經有好多台前幕後唔 like佢,開會設計節目佢咩都要話晒事,又鍾意搵啲 7、 80年代嘅星做題目,貼近番佢年代。節目錄影時,又唔畀位其他主持發表,人哋未講完佢就插嘴。原先班拍檔已經唔太高興,點知上個禮拜佢自己搵咗嘉賓(蘇永康)做訪問,星期三開會又唔講!最令佢哋不滿係小欣姐自己報嘅料唔理大細就一定出,其他人搵番嚟嘅料就話要睇吓先,所以班拍檔咪勁不滿佢,仲群起玩杯葛添,開完會一齊去 canteen食飯唔預佢。」


埋堆做戲
查小欣見有記者在場,即自動走入化妝間埋堆,可惜班後生主持同佢打聲招呼後,都冇交流。


莊思敏
冇喎,哈哈……大家之前又唔係咁熟,係要啲時間磨合!


阿感
由電台轉電視係會唔習慣,係要啲時間適應,我哋大家有嗰句講嗰句啫,不和?冇咁嘅事。

盧覓雪:畀時間改啦!


《娛》主持人盧覓雪:「我冇睇過《爆》,所以冇得講!答唔到,佢係前輩有經驗,觀眾畀時間佢哋改進啦,呢類節目新觀眾未接受啫。」

查小欣的《爆足一週》逢星期日晚十時播出,形式及取材都與亞視的《娛樂 CIA》勁似,由盧覓雪主持的《娛樂 CIA》於週一至五晚播出,談論即日的娛樂新聞,即日鮮點都好過隔了幾日的娛樂舊聞,所以亦有網友話《娛》好睇過《爆》。 

莊思敏:又唔係熟


有傳陳志雲踢走查小欣,為安排吳綺莉主持新節目,早前商台台慶,三人碰頭即狀甚老友,又攬又錫又合照,最後查小欣仍然要被炒魷。《蘋果日報》圖片

上週五( 12日)《爆足一週》錄影前,本刊記者發現《爆》一眾後生主持圍枱食飯,獨欠查小欣和莊思敏二人,其後在化妝間見到莊思敏,佢解釋趁晚飯時去中環出席活動,之後飯都未食趕入廠錄影。
問到查小欣被杯葛,敢言的她話,「佢係我哋前輩,喺佢身上學到好多嘢。(有傳你哋成班一齊杯葛佢?)冇喎,哈哈……開會實見面,但私底下確實冇食飯,大家又唔係熟……係要時間磨合,加上個節目真係唔知個方向係點!」
而同日問及查小欣被杯葛一事,佢居然擘大眼講大話:「冇事!冇事!唔係吖,大家都喺晒度,我啱啱先一齊食飯,佢哋仲買嘢畀我食添!實有人喺度玩分化,起碼有人講都係好事,大家啱啱合作,未協調到啫!我唔介意!」小欣姐今次自亂陣腳,有食飯又使乜再買外賣呀?事實係擺明冇人買外賣都話有,資深傳媒人都要老作喎! 

擺蘇康上枱


《爆足一週》第一週已被全城插足一週,瀨嘢過後,第二集即時改進,查小欣即動用人情牌請嘉賓上節目。


早前蘇永康拍 CTI新劇與同劇的廖碧兒傳緋聞,查小欣即請蘇永康上節目解畫,蘇雖澄清冇可能及冇廖碧兒電話,但訪問中蘇的開場白「今次真係打爛齋缽」卻遭其他主持大造文章。


唔信!唔信佢哋冇嘢!睇完我有好多問題出咗嚟,第一,點解要 keep住飲水呢?……仲同廖碧兒劃清界線話冇佢電話,連我都有佢電話啦。

幫 CTI宣傳




對於訪問後被主持們連環質疑講大話,蘇永康只說一句:「唔回應!」;而查小欣電話則飛線到秘書台,至截稿前未有回覆。


蘇康訪問間接幫友台 CTI宣傳,阿感事後稱:「冇話幫人做宣傳,個新聞係對事唔係電視台,所以都 ok!」而無綫外事部副總監曾醒明(小圖)就話未了解事情。

笑有頸紋




節目中即場致電 DR代言人胡渭康,期間談及美容問題,主持談及莊思敏曾整容一事,阿感帶頭嘲笑小欣姐,「你好似好有興趣喎!」小欣姐聽後即時黑面。 




阿感笑指
小欣姐好似好有興趣。


子博嘲笑
近期有報道叫小欣姐搞搞條頸。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()