7月開始腫
今年 7月, Niki在加盟寰亞記者會時,已發現小腿生腫瘤,但轉會咁大件事, Niki仍忍痛穿上 4吋高 踭鞋,當時右腳已腫起,強顏歡笑。

封面

針灸照 X光 切組織急驗 周麗淇小腿生腫瘤

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

正趕拍無綫新劇《好心作怪》的 Niki周麗淇,近日離奇消瘦,有幕後人員爆料指,劇中飾演女警的 Niki,稍為有動作場面都要用替身代拍。
原來,今年 7月, Niki發覺右腳小腿不時陣痛,起初以為只是肌肉勞損, Niki嘗試用針灸醫治,但並冇進展,後來更出現「鴛鴦腿」,之後經證實, Niki小腿裏生了一個乒乓球般大的腫瘤。由於腫瘤位置太接近神經線,不能切除,心驚驚的 Niki惟有切組織急驗,今次真係有排煩。

簽約林建岳旗下的任賢齊新公司後,為擦無 綫鞋, Niki即接拍新劇《好心作怪》,劇中飾演女警,接拍前已知有動作場面,據知日前 Niki拍攝一場跳橋戲,起初都親自上陣,但跳了幾下,見她表情痛苦,好彩監製一早準備了女替身代跳。工作人員透露︰「 Niki話隻腳傷 咗,唔可以郁動太多,又唔可以着高 踭鞋,最近見佢埋位都拐吓拐吓,好似幾嚴重。」


28/8痛到借力
Niki拍攝《好心作怪》時, 黄智雯和王浩信為她慶祝 33歲生日, Niki全程笑容唔多又要成晚坐,起身仲要雙手扶住張 枱借力,好似好痛喎!


9月初秘密檢查
有 fans探班時發現 Niki行路拐吓拐吓,為安撫 fans, Niki助手曾在微博表示 Niki需要照 X光,但沒有透露病情。


X光照片上明顯看到小腿內有腫塊。




7月中針灸止痛
初發現腳痛時, Niki以為肌肉勞損,遂往針灸止痛,當時右腳比起左腳,腫了一倍有多。



痛到企唔到


8月去完英國出席 Marianne王敏慧婚禮、 9月又去法國做家姐伴娘,兩程長途機令 Niki的小腿又腫又痛,加上當時仍未知腫瘤屬良性或惡性,簡直係精神折磨。

原來, Niki在今年 7月發覺右腳不時陣痛,尤其是穿高 踭鞋太耐,連企都企唔穩,但當時要為《女警愛作戰》拍攝另一個結局,她只好忍痛上陣,一直只靠針灸紓緩痛楚,後來發現右腳小腿腫起, 9月才決心去照 X光。
這幾個月來, Niki沒有向外間透露半句病情,只靠助手在微博向 fans報平安, Niki亦只敢和幾位密友呻,「真係好痛,連行路都痛,好驚,又着唔到高 踭鞋。」上週五( 12日), Niki痛住都去睇好友卓韻芝的 talk show,着平底鞋的她,發現比前瘦了不少,更似紙牌人。 

怕腫瘤異變


據知, Niki9月初曾進醫院,照出右腳小腿有一個乒乓球般大的腫瘤,抽了小腿內腫瘤的組織化驗,雖然化驗結果為良性,但怕腫瘤異變, Niki提議動手術切除,但因為腫瘤生在肌肉內,太接近神經線,連醫生都不建議開刀, Niki只好靠藥物和定期 check住腫瘤有沒有異變。
知情人士說︰「 Niki𠵱家真係好擔心,切又切唔到,好似有個計時炸彈 喺身上面,惟有 check得密 啲。其實去法國出席家姐(周汶錡)婚禮 嗰陣,因為未有化驗結果, Niki成個 trip都好擔心,但又唔敢同屋企人講,聽講佢家姐同姐夫,都幫佢搵緊外國 啲醫生,想盡快諗計醫好佢。」


不用埋位時, Niki都愁爆,但一埋位就上身一樣,連劇中演員都唔知佢有事。



腫瘤醫生:留喺體內,有機擴散至淋巴!


應志浩醫生

本刊致電臨床腫瘤科專科醫生應志浩,應醫生表示:「呢種肌肉腫瘤唔算罕有,但病例都真係唔多。我 哋一般建議患者手術前要做清楚檢查同磁力共振,搵到好手勢嘅醫生盡可能切除腫瘤,始終腫瘤一定要搵出 嚟先可真正化驗、肯定係惡性定良性,一日留 喺體內,就一日冇法確定腫瘤性質。若果真係惡性腫瘤,留 喺體內會有好大機會擴散至淋巴甚至第二 啲器官,後果當然好嚴重。」 

阿 Sa幫手搵名醫


最近愁爆的 Niki,有苦自己知,《好》劇又要拍至 11月中, Niki惟有四出打聽有什麼醫治方法,據知她的好姊妹阿 Sa(蔡卓妍)亦十分緊張 Niki情況,近日亦幫手四出尋名醫。計時炸彈在腳, Niki現時卻只能定時到醫院檢查腫瘤有沒有變大和異變,搞到有得震冇得 瞓。
Niki的經理人本週一( 15日)代她回應︰「幾個月前 Niki的確發現小腿有嚿 嘢,之前已經做 咗個微創手術抽出樣本化驗,但其他 嘢唔想回應咁多,唔想令大家擔心。」


7/9禁着高踭鞋


平時拍劇不用助手陪的 Niki,突然有助手跟身(左),上車落車都睇到實,而且禁着高 踭鞋, Niki見到記者仍笑笑口,忍痛慢慢行。


上週五, Niki到伊館捧好友卓韻芝場,記者見她精神麻麻又瘦了,相信受小腿內的腫瘤困擾。《蘋果日報》圖片




邪腳痛先兆
Niki上年套《我的如意狼君》,劇中阿沁一角的雙腳自小有病,行路要一拐一拐,尾段仲要靠拐杖行路添!唔係咁邪呀?

監製:一早安排替身


張乾文

Niki發生咁大件事,記者致電《好心作怪》監製張乾文,他就好緊張:「吓,我冇聽過咁嘅事喎。演員頭暈身㷫一場半場拍唔到,我都知,但係 Niki呢個情況真係冇人同我講過。佢 喺套劇入面做 CID,好多動作場面,呢 啲場面一早安排 咗係替身上陣,我又唔覺佢做唔到同用多 咗替身喎。咁我真係要了解吓情況,先至可以安排點樣照顧到佢啦。」忍住傷痛,好專業喎。 

本週一( 15日), 黄宗澤和苗僑偉先後現身中環威靈頓街拍攝《好心作怪》,但未見周麗淇蹤影。


苗僑偉
唔知喎,睇落佢好正常!


黃宗澤
啲咁私人嘅嘢我點會知?睇佢行路好正常!

瘤市傳真


其實身體發現腫瘤,要停工診治割除的藝人,近年唔少。不過搞到 Niki咁奇怪,生到去小腿,又真係第一單。


柯震東脂肪瘤
《那些年》男神柯震東, 20歲年紀輕輕就發現腦部生瘤。後經證實係良性脂肪瘤,今年七月滿 21歲生日後入院切除,一週後拆線,現已復出。台灣《蘋果日報》圖片


李嘉欣 8粒瘤
大美人李嘉欣年中自爆身體多病,感冒都感足兩個月,被老公許晉亨建議檢查身體,結果發現體內有 8粒良性腫瘤,切除後龍精虎猛回晒春。


熊黛林 2.5cm腦瘤
城嫂熊黛林去年 4月在腦部發現 2.5cm直徑腦部腫瘤,經城城介紹名醫診治,發現是良性腫瘤,現已切除康復。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()