杜汶澤 阿澤撐劉蔚萱醒目女 



《今日我至威》
阿澤噚日一攬八,好似拍緊《眼睛想旅行》MV咁,威到盡呀!

蔡卓妍(阿Sa)與杜汶澤(阿澤)昨日為新戲《超級經理人》在赤柱拍外景,阿Sa與阿澤在戲中飾演經理人,阿澤還跟戲中八位新女合照,八女當中有當日被無綫導演張永豪暴力對待的神獸天使劉蔚萱,阿澤力撐劉蔚萱說:「新人嚟講佢好醒目,同佢都有唔少對手戲,一教就識,有咁嘅新人算幾好。」
有指張永豪只收警告信,但將片段放上網的工作人員卻被勒令停職兩星期有欠公道,阿澤只說:「只可以講件事告一段落,但新人遇到不快要嗌唔好。」
劉蔚萱表示好多謝阿澤的指點,又重申上次拍劇只是正常教戲過程:「件事過咗去,我信任公司處理方法。」
採訪:胡比
攝影:陳順禎

阿澤捧「田雞女」寸爆惡導演

「田雞女」劉蔚萱早前拍劇遭導演「虐待」,獲素未謀面的杜汶澤力撐,原來二人近日結片緣,阿澤大讚對方「話頭醒尾」之餘,並寸該導演是「白癡」。他又寄語劉蔚萱倘若再遇不快,應該「出聲叫唔好」。



九美拱照阿澤,難怪阿澤翹埋雙手,一副「大爺」相。

杜汶澤與蔡卓妍(阿Sa)於英皇新片《超級經理人》內鬥戲,戲內扮演經理人的阿澤,昨日左擁右抱「旗下」性感八美,與阿Sa、高雲翔等現身開鏡禮,阿澤更與「八美」及阿Sa影大合照。阿澤享盡艷福,身為老闆的楊受成見狀亦即笑謂:「咁好?應該唔好收片酬啦!」記者打趣要轉告田蕊妮,阿澤抵死答:「呢個時候佢何嘗唔係喺TVB攬緊仔呢?」阿澤在活動上大讚八美之一的「田雞女」劉蔚萱有演戲天分:「喺片場佢好多嘢一教就曉、好有天分,搵到咁嘅新人就執到啦。」其實阿澤早在開鏡前,已在網絡上載二人合照,在相中豎起拇指的他更留言:「導演對她的演出作出調教,她都吸收得好快,足以證明那個TVB導演是個白癡。」

對於有傳無綫只發警告信給有關事件的導演,卻將上載片段的工作人員停職,阿澤聞言答:「如果無綫咁重視佢哋嘅知識產權,我都唔評論嘞,不過都要提醒啲新人,有不安應該要出聲囉。」記者要求阿澤與劉蔚萱合照,工作人員擔心二人太「搶鏡」影響其他人,故匆匆拉走阿澤。


楊受成與阿Sa齊齊等吃燒豬。

阿澤跟高雲翔惺惺相惜。

驚青否認封嘴

劉蔚萱受訪時全程戰戰兢兢,繼續堅稱當天是「正常教戲」,卻否認遭勒令封嘴,表示不想令身邊人太擔心而已。談到幫她伸張正義的工作人員懷疑遭停職,她謂:「我真係唔知邊個嚟囉,都feel bad。」另外,記者聯絡無綫外事部副總監曾醒明,他指上載片段的同事因違反紀律而受到紀律安排,但詳情不便透露,至於該導演則交由監製監管,並呼籲他尋求專業援助。

文:影視組

阿澤插無綫導演白癡

杜汶澤與早前拍戲疑遭無綫導演張永豪(Gary)暴力對待的「神獸女」劉蔚萱合作,阿澤大讚對方「話頭醒尾」,更上載合照到互聯網繼續喪插Gary﹗

杜汶澤與蔡卓妍(阿Sa)在英皇新片《超級經理人》內齊齊扮經理人,昨日開鏡禮上阿澤艷福無邊,與「旗下」性感八美合照時左擁右抱,老闆楊受成見狀亦笑說:「咁好?應該唔好收片酬啦!」有記者「恐嚇」要轉告田蕊妮,阿澤說:「呢個時候佢何嘗唔係喺TVB攬緊仔呢?」

八美包括「神獸女」劉蔚萱(Jenny),阿澤在開鏡前已上載二人合照到互聯網:「導演對她的演出作出調教,她都吸收得好快,足以證明那個TVB導演Gary是個白癡。」阿澤接受訪問否認「欽點」Jenny演出,但對她讚口不絕:「導演同監製問我好唔好用佢,我唔反對。喺片場佢一教就曉,搵到咁嘅新人就執到啦!(有指無綫發警告信畀Gary,但將Upload段片嗰個幕後處以停職!)如果無綫咁重視佢哋嘅知識產權,我都唔評論嘞!但要提醒啲新人有不安應該要出聲。」

阿Sa恨與男友拍戲

Jenny否認遭勒令封嘴:「媒體嘅威力好驚人,上次我都未睇報紙,啲加拿大同學已經不斷短訊問候,話喺互聯網度睇到(新聞)喎!」談到幫她伸張正義的工作人員疑遭停職,她說:「我唔知邊個囉!Feel Bad。」而無綫外事部副總監曾醒明則說:「上載片段到互聯網嘅同事違反咗紀律,所以公司作出紀律嘅安排,詳情因私隱問題不便透露。」

另外,霍汶希(Mani)大爆原本阿Sa「旗下」當紅明星一角,鎖定由陳偉霆演出,最終因合拍片改由內地演員高雲翔演出。問到阿Sa會否介意與男友合作,她說:「我係演員嚟嘅,梗係唔介意啦!今次拍戲諗番以前啱啱出道啲嘢!當時Mani好似放咗部錄影機喺我身邊咁,對我嘅行蹤瞭如指掌。」

影視組

阿Sa表示不介意與男友陳偉霆合作拍片。

扮演經理人的杜汶澤左擁右抱,與「旗下」性感八美包括劉蔚萱(左一)影大合照。

霍汶希和楊受成出席開鏡禮時十分開心。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()