周海媚回巢無綫唔睇錢

受到挖角潮影響無綫近期鬧小生、花旦荒,故積極招攬舊將回巢助陣,最新一位要數周海媚(海味),她昨日返到將軍澳電視城為節目巡禮劇集試造型,但海味透露她還未與無綫動筆簽約,合約還在洽談條件。劇集將於十二月開拍,故海味還有時間與無綫「講數」。



周海媚返到電視城為無綫劇集試造型,但她還未與無綫動筆簽約。

近年轉戰內地發展的演員周海媚(海味)回巢無綫拍劇,她昨日返到將軍澳電視城為無綫節目巡禮劇集《神槍狙擊2013》試造型。海味最後一套為無綫拍攝的已是數年前的劇集《蔡鍔與小鳳仙》,問到海味今次無綫用甚麼條件打動她?她說:「其實TVB每年都有搵我拍劇,今次古仔好好,合作又係老拍檔張兆輝、謝天華,大家都好熟,同埋又係時裝,古裝就唔好喇。」那麼感情戲上會否與謝天華繼《學警狙擊》後再續前緣?海味說:「唔會,今次感情戲同張兆輝。」


周海媚最後一套為無綫拍的是《蔡鍔與小鳳仙》。(資料圖片)

兩年冇經理人

海味透露劇集《神槍狙擊2013》將於十二月開工,近日將拍攝節目巡禮片段,不過原來她現時還未動筆與無綫簽部頭約,她說:「同無綫合約仲傾緊,仲未簽名,唔係錢問題,係其他條件仲傾緊,交咗畀經理人去傾。」

面對本地城市電訊及內地製作公司挖角潮,近期鬧小生花旦荒的無綫也積極招攬舊將回巢助陣,問海味無綫可曾接洽過她簽經理人合約?海味說:「講真係傾過,但係我鍾意多啲空間,同埋簽TVB都係香港拍劇為主,大陸相對少啲,自己呢兩年都冇經理人係自己去傾約,都係最近先簽咗星美。」

採訪:影視組

攝影:鄭家俊

海味返無綫拍劇 25,495 


周海媚說簽了國際性的經理人公司,以後不會只在內地拍劇。

久違了的周海媚昨在將軍澳電視城為《神鎗狙擊2013》試造型,劇集將在12月開工,不過海味坦言仍未與無綫簽約,問是否因酬勞問題?她說:「唔係錢嘅問題,佢哋每年都有搵我返嚟拍劇,不過次次都撞期。今次個劇本好好,而且時間又夾到,所以咪返嚟拍。我哋只係有啲細節未傾,傾完就可以簽約。」
海味還透露最近簽了新經理人公司,問她會否抽多點時間在香港工作?她說:「因為呢間係國際公司,好多地方都有可能,唔會淨係喺內地拍劇。」同在電視城為《情逆三世緣》拍巡禮的歐陽震華表示,與無綫仍有合約,他笑說:「冇乜所謂,有得爭人先係好事,拍咗呢部先啦,拍晒先再傾。」
採訪、攝影:何慧斯

周海媚返無綫唔講錢

近年轉戰內地發展的周海媚(海味)昨日為無綫節目巡禮劇集《神槍狙擊2013》試造型,問到無綫用甚麼條件打動她?海味說:「其實TVB每年都有搵我拍劇,今次古仔好好,合作又係老拍檔張兆輝、謝天華,大家都好熟,同埋又係時裝,古裝就唔好喇!」她指今次不會與天華續前緣:「感情戲同張兆輝,TVB大把靚女啦!」

她又透露將於十二月開工,不過還未動筆與無綫簽部頭約:「合約仲傾緊,仲未簽名,唔係錢問題,係其他條件仲傾緊,交咗畀經理人去傾。」問到無綫可曾接洽她簽經理人合約?海味說:「講真係傾過,但係我鍾意多啲空間,同埋簽TVB都係香港拍劇為主,內地相對少啲,呢兩年都冇經理人,係自己去傾約,都係最近先簽咗星美。」

海味為新劇試造型時透露,未與無綫簽約。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()