插圖: Wendy

揞名爆

「厚唇」出喊招鬥「鄉音」

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

公仔箱入面嘅競爭一向好大,尤其係一班花旦,明爭暗鬥層出不窮。好似已經上咗位嘅「厚唇」咁吖,有幕後二五就爆料,話佢近期上過監製房,自編自導自演一幕「一哭二鬧三投訴」!一面喊喊喊,一面問監製點解自己喺《天空飛呀飛》嘅戲份無新加入嘅「鄉音」咁重要?係咪自己之前做得唔夠好?嘩,煩到監製頭都大埋!翻查爆料簿,其實「厚唇」十年前都用過呢招㗎嘞,一見啲名監製開劇無預佢,就剷上人哋間房爆喊,估唔到今時今日佢上咗位都用番呢條舊橋啫。

不過,你識出招時,「鄉音」都唔係省油的燈!有記者喺一次探班之後,就收到佢助手嘅電話,劈頭第一句就話可唔可以報道「鄉音」多啲,張相出大啲! Well,更爆嘅係,記者無幾耐又收到「厚唇」助手嘅電話喎,講啲乜?咪又係嗰啲!
最後記者點應付呢?好易啫,查實讀者至鍾意睇好戲又有型嘅「森森」,梗係報道佢最多。「厚唇」同「鄉音」與其咁樣嘥時間惡鬥,唔該做好啲戲先啦! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()