小特搜

私家補水

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

藝人作息唔定時,要以最 sharp示人,除 咗個妝要化得靚、衫要 着得正之外,其實由內補到外都好重要 㗎!今期我 哋就突擊搜查藝人私家水壺,睇吓佢 哋開工醒樣會飲 啲咩 嚟保持最佳狀態。

米雪滋陰補腎


米雪:「我今日帶 咗冬蟲草水同紅棗杞子桂圓茶。冬蟲草真係好補,除 咗滋陰補腎之外,仲對調節人體免疫系統功能有幫助;紅棗杞子桂圓茶就有助安睡,飲多 啲病痛都少 啲!」
米雪姐飲「補品」都打孖上,對保健咁有研究,大家不妨參考一下,咁就「藥箱都變成首飾箱」啦!


冬蟲草水


紅棗杞子桂圓茶

王梓軒補血活氣


王梓軒:「做歌手最重要係把聲,我平時會煲唔同 嘅養聲飲料傍身。今日煲黑豆水,雖然好多人覺得好難飲,但我就好鍾意啦!黑豆可以補血同埋養聲, 啱晒唱歌同練歌前飲。」
嘩!女人就話要補血 啫,估唔到男歌手都要。咁都 啱 嘅,血氣運行 啲,唱歌都夠氣 啲嘛!




黑豆水

陳庭欣養聲至上


陳庭欣:「我平時做主持工作較多,養聲對我 嚟講相對重要,所以爹 哋專登焗 啲參茶俾我養聲。雖然參茶飲落甘甘 哋,但加埋爸爸 嘅愛心,仲用我最鍾意 嘅 Miffy兔仔暖壺裝住,飲落口都甜晒啦!」
陳庭欣咁識賣口乖,陳爸爸日日為阿女整保健飲品都願啦!




人參茶

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()