媽咪姐

真係騎呢騷

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

亞視早排 喺大埔總台為《 ATV 2012亞洲先生競選》進行面試,當日一眾騎呢「亞生」已經令人印象難忘。早兩日亞視仲「乘勝追擊」,去深圳搞咗個內地賽區面試。媽咪姐梗係走去睇吓有冇筍盤啦,嘩,真係聞名不如見面,燕瘦環肥乜都有,係唯獨是冇靚仔囉!

⑮甩色筋肉人


已經 喺香港賽區面試過嘅⑮李思桐,今次以古銅色 body示人,不過佢嘅粉面、黑身已經出賣咗佢,究竟邊隻色先係真 㗎?佢自己話 喺香港區已經入咗圍,今次 嚟只係做宣傳,唔知佢想宣傳 啲咩呢?

⑦全場最基




混血兒 ⑦祖魯哈跳肚皮舞同埋表演「電臀」時姣味十足,仲起勢咁電 啲評判。依家係選亞洲先生,唔係選亞洲小姐喎! 

⑬厚粉遮紋身




係咁擺騎呢甫士嘅$趙健民成個諧星咁,甫士新穎唔在講,仲要搽厚粉遮住手臂紋身。究竟你係當評判盲嘅,定係自己盲呀?大大方方騷個紋身咪仲好! 

②激凸耍棍




來自烏克蘭嘅 ②尤里激凸耍雙截棍時好有台型,算係當日最有才藝嗰個 㗎啦!而且身形唔錯,被外界睇高一線。 

⑤罕見清泉




⑤孫宏超係咁多面試者入面,最青靚白淨嘅一位,談吐得體外形又唔錯,絕對係一眾騎呢男中嘅一道清泉。不過佢連大合照都冇影就走咗,唔通 喺後台俾其他參賽者嚇親? 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()