今年硬膠化

娛聞樂

《爆足一周》勁抄料 查小欣認低威:我哋由低做起

2012年10月12日 ~~ 第898期 忽然1周

查小欣被志雲踢離商台後,高調轉戰電視,更將昔日《邊個夠我茶篤撐》的清談模式帶入無 綫,變為《爆足一周》。不過,節目出師不利,周日( 7日)首播的收視唔理想,得 17點(約 110萬觀眾),截至周一( 8日)更被網友插爆冇料兼收到 14宗投訴。反觀同期推出黎芷珊的《最佳男主角》則贏開巷,首兩集得兩位影帝劉德華及劉青雲撐場,首集收視平均 26點(約 170萬觀眾)。
查小欣節目收視欠佳,原因是冇料爆,只是綜合報紙、雜誌的報道。加上查又過分自我,未能與台前主持拍檔及幕後工作人員緊密合作,對節目內容及形式一意孤行,又唔理鏡頭,搞到後期製作要花上好幾倍時間為她剪接補鑊。

查小欣在娛樂圈行走數十年,近日夥拍莊思敏、翟浩然、林子博等七人主持《爆足一周》,論資歷及經驗,查小欣絕對是節目的靈魂人物。可惜,首集節目只是模仿報館編輯與記者開會,而查小欣的角色亦只是不停問其他主持有甚麼「功課」交(即有甚麼料爆),但節目絕大部分內容只是抄料,,令觀眾睇到火滾。


去年多表情
年約 54歲的查小欣被傳因陳志雲欲捧吳綺莉,而被飛出商台。相比去年,查小欣面部近期又有「硬膠化」的跡象,更是雪上加霜。


黎芷珊做主持的新節目《最佳男主角》,首集嘉賓已有劉德華,此外首周節目還有劉青雲、吳鎮宇及黃秋生做嘉賓。可惜,嘉賓有睇頭,但訪問內容一樣唔夠尖銳。



唔睇助導手勢


冇料爆之餘,電台出身的查小欣明顯唔識望鏡頭。工作人員爆此乃查高高在上不合作之過︰「工作人員有教小欣姐睇手勢,睇住同一鏡頭剩低幾多秒,仲有叫佢睇機位,不過小欣姐一句話『唔識』,完全冇理。佢連時間都冇理,總之一味講晒 啲內容先識停,搞到錄成三個鐘,後期製作就用 咗接近三十個鐘。製作呢個節目比其他節目用多 咗幾倍時間,一班幕後手足都好慘。」


一宗罪:開會悶
節目模仿傳媒開會,但大部分觀眾不明白,遂以為 TVB再一次玩慳皮。加上大部分時間都冇片睇,變 咗齋 talking,形式沉悶。


二宗罪:唔望鏡
每逢轉鏡頭,查小欣都有好幾秒望唔切鏡頭,令觀眾感覺古怪,有「不專業」的感覺。


三宗罪:讀舊料
節目內容被指綜合報紙雜誌的報道,無新料爆,主持之一的阿感更將黎明及樂基兒的離婚聲明照稿讀出來。

自斷料頭


冇料、冇技巧之餘,連揀內容都出現問題。早前林小明及趙雪英的離婚案揭發李彩華涉嫌被要求接客,《爆足一周》上周三( 3日)開會時,有人提議邀請趙雪英亮相,列席者均覺得趙雪英亮相可增添話題,查小欣本來都同意,更說要邀請埋林小明。不過翌日(上周四)查小欣則表示由於離婚案仍在審判中,法律部覺得不適合,於是停止邀請林趙受訪。「節目係錄影 嘅,有問題錄 咗都可以唔出街,依家變 咗錄都唔錄就自我審查。不過小欣姐係話事人,其他人至冇聲出。」知情者說。
對於收視差強人意,查小欣強撐說:「 17點收視,首集 嚟講都 OK啦,我 哋由低做起。(網民狂插!)節目形式比較新,係余詠珊度出 嚟 嘅,觀眾要時間接受。」
被問到唔望助導倒數手勢及 cut料一事,她說︰「冇人俾手勢,我 哋要自然感覺,我特登唔望鏡。題材大部分係我話事,都有幕後同事協助。(點解最終唔搵林小明及趙雪英出席節目?)電視與平面傳媒唔同,如果林小明同趙雪英打官司,節目會成為證據,問過法律部意見至決定唔做訪問。」傳媒出身的查小欣,今次老貓燒鬚。

主持之一的莊思敏愛蒲,與樂基兒是朋友,故在節目中大爆樂基兒因要遷就黎明,婚後減少與朋友夜蒲。翟浩然是資深傳媒人,與黎明經理人陳善之相熟,他亦爆曾親自問黎明婚外情一事,算有「功課」交。





網友鬧爆


對《爆足一周》,網友一致劣評,似乎節目名叫《抄足一周》更貼切。


彈冇料


彈儀容


彈形式


彈抄橋


彈報道

吳君如贏一條街


吳君如在節目中驚爆「集郵女星」,為節目帶來話題。

以主持人作號召力的節目過往多不勝數,如收費台吳綺莉的《女人話事兒》、去年葛民輝的《吹水同學會》及 09年吳君如的《星星同學會》。當中《星》的播映時間與《爆足一周》同樣在周日晚十時播映,兩者均以主持作號召力及本身在圈中的人脈作骨幹。《星》首集的收視已達 22點,最後一集更高達 28點的佳績,跑贏同類節目。 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()