Mandy Lieu
黑色雪紡綴金色喱士連身裙$43,900
紫紅色絲絨併金色喱士高踭鞋$12,500
both Salvatore Ferragamo

cover face

Mandy Lieu x Salvatore Ferragamo

2012年10月12日 ~~ 第304期 ME!

這一天, Mandy談起自資 6位數字開拍的旅遊節目,我即感覺到一股女強人氣場於我眼前飄過,伊人卻說,「冇諗過做女強人。」還說隨遇而安,好不脫俗。
「呢個(自組製作公司)係一個伸延,我嘅事業因此可以好順暢咁繼續進行。」
一輪嘴講解自己對新公司的期望,仲話唔係女強人上身!
即是說,由馬來西亞飄洋來港當上名模,轉戰主持到變做製作人,做埋老闆,每一步都係一個延續。
另一個角度睇, 27歲女,終於醒覺唔可以再做戀愛奴隸,又的確係好事。
毋怪乎佢今日義正詞嚴地說:「單身係好事。」

互動片段

Mandy Lieu x Salvatore Ferragamo


 
Profile
 


劉碧麗
出生日期: 1985年 3月 20日(雙魚座)
出生地:馬來西亞(父為美國人、母為馬來西亞華僑。)
身高: 5呎 8吋
體重: 106磅
三圍: 32-24-34
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 16歲,當業餘模特兒。 03年,來港發展,跟周星馳合作拍廣告,成為新一代「啤妹」而走紅。
主要作品:廣告,生力啤( 03),瑪花纖體( 09)。電視主持, now《 Lifetival》( 09-11)。

 
冇諗賺錢
 


講起大計, Mandy一副運籌帷幄姿態,我反問,做生不如做熟,真金白銀自掏腰包,何不開一間模特兒公司?「一個做 model好叻嘅人,唔一定接 job叻,呢樣要分清楚,我從來唔干涉接 job過程,呢啲真係要留俾識嘅人去做……
「何況,邊個模特兒開 model公司成功?」
計我話,做人做事,最緊要知道自己做緊乜。話說有日,她心血來潮,想炮製自家節目,「我份人好穩陣,首先去搵幾個以前去過又想再介紹嘅地方,逐個 send email去邀訪,諗住冇回音就算數,點知第二朝起身已收到米蘭方面嘅回覆。
「對方正正係我第一個寄電郵嘅人,呢個係一個 sign!」
有回音,隨即搵班底,「跟攝影或燈光師等均以 freelance形式合作,大家空間比較大,初步估計,成本預算要 6位數字。我冇諗賺幾多錢,反而,好享受每日一起身去 check email嘅興奮感覺。」
機會是留給有幹勁的人,難怪怕收老闆 email的我,可能一世做打工仔。


89年
學琴都靠自己爭取,「自學《 Twinkle, twinkle, little star》,日日練俾媽咪聽,非三分鐘熱度。」


91年
曾經以為會向專業芭蕾舞蹈員進發,「來香港做 model,眼界唔同晒!」

 
我要嘅嘢唔多
 


自甩拖後的 Mandy一直寄情工作,我以為是本能反應,但觀乎其生活態度,也深信伊人份人能屈能伸。
初到香港,她租住西環百多呎單位,隨着聲名漸響,仍唔捨得搬,一住五年。「朋友都話,地方細到連行李喼都開唔到,係好辛苦,但當時有一個好 nice嘅阿姐照顧我起居,好 warm;「直至我決定以香港為家,才搵地方搬,搬過兩次,依家住緊四百零呎,(咁細?)夠啦!我要嘅嘢唔多,唔多雜物。」
住屋大小冇所謂,但重情的 Mandy,人在異鄉,最怕寂寞,每當遇上心靈脆弱的時候,她最叻向親友詐嬌。「第一年來到香港,未慣冬天,又買唔到機票返馬來西亞,打返屋企跟契媽訴苦,佢第二日就飛來搵我。
「又有一年,聖誕節我去日本工作兩個月,孤苦伶仃、語言不通、水土不服,同樣情形,搵唔到平機票返香港,喺 msn跟兩個死黨留言,『好想見你哋!』佢哋即刻買機票飛過來陪我。
「永遠感激佢哋。」


03年
初到香港,雖跟星爺拍廣告,生活環境卻沒有三級跳!《蘋果日報》圖片


12年
Massimo Bottura
因工作之便, Mandy再跟偶像見面,採訪米芝蓮三星餐廳 Osteria Francescana主廚!




Mandy Lieu
深藍色織花連身裙(未定價)
金色寶石吊墜頸鏈( worn as bracelet)$25,500
紫紅色絲絨併金色喱士高踭鞋$12,500
all Salvatore Ferragamo 

 
Mandy's tips
 


Q:點樣護理長頭髮?
A:洗頭水最好日日唔同,唔好讓頭髮習慣一種特性。平時工作,太多 hair spray,每星期要做一次深層清潔及 hair mask護理頭皮。

Q:秋冬 must-have item?
A:一件剪裁好靚嘅外套,除咗黑色,我仲鍾意墨綠色。

 
改變自己係錯
 


由上述推理,我有理由相信,當日她跟陳柏霖分手時,也應該打出了第三次「求救 call」給親友吧?!
「真係冇!可能(分手)唔係啲咩事情,冇乜值得悲傷、難過!」
單身兩年多,寂寞嗎?「怕唔怕孤獨?怕。但單身係好事,以前,太快投入一段感情,冇好好認識自己,依家,我知自己想點,有更多時間享受生活。譬如我鍾意浸浴,研究香薰蠟燭,今日聞邊種味好呢?呢種感覺好好。
「拍拖係開心,之不過,我又唔覺得冇咗愛情,係一件可怕嘅事。」透過愛情,了解自己,那麼,可有嘗試改善不足,為下一段姻緣做更好準備?
「刻意去改變自己,成件事錯晒!
「將自己瑕疵磨走,然後 fit入去另一個人身上,咁嗰個已經唔係自己,其實當你跟對方約會時,感覺奇怪的話,就代表大家唔啱啦!」
當下,我只諗到靚女至有本錢不用改變。




Mandy Lieu
紫紅色刺繡絲質上衣$28,900
紫紅色絲質綴金色喱士半截裙$47,500
紅色絲絨綴立體花 choker$5,950
紫紅色絲絨 lace-up高踭鞋$11,950
all Salvatore Ferragamo 




Mandy Lieu
黑色綴金線及豹紋圖案雪紡上衣(未定價)
Gancino Sparkling啡色皮帶手錶$9,100
both Salvatore Ferragamo 

 
後記
 


係我小人之心,以為靚女惡晒!這日終於改觀。
Mandy坦言,由細到大,從來冇人讚過自己靚。
「成長地方有齊各色人種,大家眼睛好唔同……
「我揀男友一樣無國界。」
更叫我妒忌的,還有她的成長背景。
「國教係回教,但冇人逼你信,你有自由選擇信仰。」
望且望,香港教育也一樣,不會退步。

Salvatore Ferragamo中環國際金融中心 2067-2069號鋪 2234 7388 

撰文:黃鑑江
形象:黃健華
攝影: Parry Fung
化妝: Anna Wong@ZING the Makeup School
髮型: Adrain Au@Beijing Hair Culture
鳴謝: Salvatore Ferragamo

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()