結婚一年老公有小三?李玟傳離婚 胞姊否認 

李玟去年10月甜蜜下嫁富豪Bruce,一周年紀念前卻驚傳婚變。資料圖片

樂基兒和黎明離婚哄動全城,去年大搞億元婚禮的天后李玟,今個月底紙婚紀念,昨日卻有讀者驚爆李玟和富豪老公Bruce近月已經離婚,更指事件涉及第三者。李玟家姐李思林否認李玟離婚,更表示前晚兩夫妻、Bruce女兒和家人等,開心補祝中秋節,不明婚變來由。

現年37歲華人天后李玟去年跟52歲加拿大籍利豐總栽Bruce Rockowitz結束八年愛情長跑,一連兩晚舉行1.5億超豪婚禮,包下邵氏影城,請來Black Eyed Peas、格林美歌手Bruno Mars等巨星獻唱,富豪名人來賓包括末代港督彭定康、英國名店Topshop大老闆和美國設計師Tommy Hilfiger等,豪華甜蜜婚禮,歷歷在目。



去年的超豪婚禮上,李玟與格林美歌手Bruno Mars表演時,Bruce和前妻所生的兩位女兒均上台助興。 

李玟和Bruce婚後到菲律賓小島度蜜月,更為Bruce慶生日。 

李玟胞姊李思林否認胞妹離婚,更透露前晚一家人開心飯局補祝中秋。資料圖片 疑生活無法融合

昨日卻有讀者向本報透露,李玟和老公Bruce鬧婚變,近月更已離婚,更詳細指兩人雖然拍拖多年,但婚後同住即發現問題多多,生活習慣無法融合,更大問題是Bruce今年身邊出現了另一個女性,此事令李玟難以接受,主動提出離婚,兩人和平分手,再見亦是朋友。
記者昨日致電李玟家姐李思林求證婚變一事,李思林一聽即有點詑異,其後否認:「哈哈哈,乜唔係黎明樂基兒?唔係喎,我哋holiday先一齊過,喺香港過。」對於有指Bruce有第三者,她說:「就我所知,唔係囉!」

正籌備慶祝活動

李玟早前出席活動,透露Bruce受傷,自己趁機留港照顧,李思林指Bruce已痊癒,前晚一家人更一齊吃飯,補祝中秋,Bruce及女兒都有一同慶祝:「佢哋一齊咁耐,唔會舊年結婚,今年就分開,冇啲咁嘅事。」今個月是兩人一周年紙婚紀念,李思林說:「有啲(慶祝)嘅嘢做緊,Bruce爹哋媽咪遲啲會嚟香港,我哋或者會搞個family trip,帶老人家去內地睇吓。」
採訪:唐如

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()