插圖: Wendy

揞名爆

「魚仔」暗交「海皮」

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

「魚仔」係圈中有數嘅高大靚仔演員,不過佢自從同女歌手「大眼方便麵」分咗手之後,都無其他公開嘅女友,係前排俾個 𡃁模爆料,搞到有啲麻煩咁啦!

講真吖,以「魚仔」嘅外貌,仲要拍戲搵落唔少,點會無女埋身呢?而貓又點會唔食魚先?最近媽咪姐就收到單料,原來「魚仔」曾經撻着過雞仔聲歌手「海皮」㗎!嘩,呢兩個人好似風馬牛不相及,但大概七、八年前,「魚仔」仲出緊碟,梗有機會喺啲公開場合見到啱啱紅咗嘅「海皮」,你知啦,呢個圈嘅男女,感情好豐富㗎嘛,見多兩面就搞掂咗!
之不過,「魚仔」當時其實同「大眼方便麵」拍緊拖,所以佢好小心㗎,差唔多無同「海皮」出過街,次次都禁室談情,只係同圍內幾個 friend晒過命,話自己冧掂兩女話咁易。咁「魚仔」同「海皮」呢段孽緣又 keep到幾耐呢?咪又係幾個月貨仔!男嘅四圍雜食之時,女嘅電力都唔弱㗎嘛,話咁快就撻着合作拍戲嘅「大鼻」啦。所以話呢,大家睇圈中戀情真係唔好咁認真嘞!搵食男女,各取所需啦。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()