插圖: Wendy

揞名爆

「變臉王子」「燉刺蝟」有女兩份溝

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

要喺娛樂圈生存,人脈關係一向緊要,好似近年喺作曲界產量唔少嘅「燉刺蝟」咁,好識冧啲高層,自然唔愁無人用佢啲歌啦!而且,呢位音樂人仲有一個絕招,就係成日傍住啲星去夜蒲溝女,蒲到 friend咗,咪又搵佢作埋曲囉。

大婆台嘅「變臉王子」係「燉刺蝟」嘅蒲腳平日一得閒,「燉刺蝟」就會搵定地方, call定啲靚女 friend,等呢位人氣小生一收工可以即刻去蒲,保證唔會空手而回。不過,有時候情況都會掉轉㗎!話說有次「燉刺蝟」同「變臉王子」搭上緊間夜場,眼利嘅佢,好快就 𥄫中同嘅幾位妹妹仔,即時問人哋攞電話。噢,但佢畢竟係幕後人,仲要瘦蜢蜢兼乸乸哋,人哋一句就質埋去:「吓?你係咪搞錯咗性別呀?」
俾人噴到一面屁,「燉刺蝟」梗係谷到一肚氣啦,但唔緊要!原來佢同班妹妹仔咁啱去埋同一間 bar,後來佢咪叫同行嘅「變臉王子」幫手「抄牌」囉。 Well,叫得「變臉王子」,變咗咁多次臉,梗靚仔啦!「抄牌」當然話咁易,至於攞咗嗰幾個電話號碼點分配呢?唉,是但啦!玩吓啫,你唔係認真呀嘛? 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()