Zinger帶住滿腿瘀痕大跳招牌「門字腿」,但喺表演時又跣低(右圖),名副其實「雙瘀」。

出外埠

Zinger瘀爆

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

那邊廂鳥叔 PSY獨領風騷,這邊廂啱啱 喺韓國慶州舉行 嘅「 2012韓流 Dream演唱會」上面,韓國一班女團好似「 KARA」、「 SISTAR」、「 4MINUTE」等,亦鬥一番。佢哋唔係低胸騷事業線,就係露腿,希望脫穎而出。不過論搶鏡,非「 Secret」成員 Zinger莫屬囉﹗

話說當「 Secret」成員 喺台上勁歌熱舞之際, Zinger突然一招「門字腿」,性感就真係性感,弊在佢 嘅大腿布滿一撻撻瘀青,鬼咁礙眼。仲未算喎,當佢一個轉身,竟然成個人撻 咗落地,再加多一個「瘀」。成功「瘀爆」搶鏡!




同場加映
當晚「 SISTAR」超短熱褲之餘,成員寶拉(右二)更露溝漏奶,大賣性感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()