阿仔黎正橋今年 14歲,已經同祥仔一樣高,鍾意玩 iPhone。不過祥仔話個仔唔算揮霍,買嘢都會睇價錢。

媽咪姐

黎耀祥阿爸唔易做

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

周六( 29日)黎耀祥帶埋老婆同個仔出席男士美容品牌活動,主辦單位仲準備咗蛋糕,同 10月生日嘅小祥仔慶祝㖭!

不過,唔知係咪唔慣做焦點,小祥仔個額頭不斷標汗,差啲滴落去個蛋糕度咁滯!祥仔見到,即刻拎張紙巾出嚟幫阿仔抹汗,仲快手過企旁邊嘅老婆。但最搞笑嘅係,佢啱啱幫個仔抹完,又到自己標汗,呢對父子真「合拍」!而媽咪姐睇阿仔嘅行頭,仲有手上嘅 iPhone,就感受到祥仔有幾錫個仔,連佢自己都笑住話:「一睇佢(阿仔)全身就知,成日都收我好多禮物㗎啦!」難怪祥仔中秋都返大陸登台,又滴晒汗啦!


同場嘅修哥捉實志雲大師傾偈,之後搞笑話:「我啱啱去登台,撞正佢(志雲)喺附近開講座,好多人去晒聽佢呀!」


黎耀祥好細心同阿仔抹汗,睇得出係緊張爹哋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()