袁彌明早前同「人民力量」成員包括劉嘉鴻(左一)同慢必(右一)等去蘇梅嘆番幾晚。佢哋入住當地五星級酒店 Conrad嘅 pool villa,埋單過五位數字。

媽咪姐

袁彌明蘇梅晒胸

2012年10月05日 ~~ 第897期 忽然1周

今年 32歲嘅有料港姐袁彌明,自從加入「人民力量」同參選立法會議員後,就一改穿衣風格,每次都係套裝上陣,力 sell專業形象。

趁今屆立法會尚未正式開始,袁彌明就同「人民力量」主席兼緋聞男友劉嘉鴻、候任立法會議員慢必(陳志全)等人,出發去蘇梅疏乎五日四夜。陽光與海灘,袁彌明一於豁出去,全程着三點式晒身材,佢同媽咪姐講:「去得呢啲地方,冇理由着住長袖衫落水㗎。我都有近兩年冇着過三點式,當然着番夠本!」咁又係,如果驚俾人批評而唔着嘅話,佢又點可以幫市民發聲呢!


我要爭取着泳衣!


話就話度假,但袁彌明話嗰幾日不停要覆 email。媽咪姐都同意嘅,皆因媽咪姐放假都要收料。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()