莎莉喺台上不停轉圈,條白色裙就隨風飄揚,雖然媽咪姐明知佢露嘅係打底褲,之但係白色底底同白滑雙腿又真係好惹人遐想囉!

媽咪姐

51歲葉蒨文露阿婆底

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

莎莉葉蒨文一連四場個唱開完,而細細個已經聽佢唱歌嘅媽咪姐,連續幾晚都有捧場。莎莉唱歌超晒班就係人都知,但媽咪姐今次想講係佢嘅舞。見佢由開場跳到散場,其中一 part仲 non-stop跳足廿分鐘,連氣都冇喘吓,真係勁過唔少後生仔㗎。不過有幾吓跳得太勁條白色阿婆打底褲唔覺意俾媽咪姐見到囉!

莎莉跳得放唱得勁,當然係拜老公阿 Lam同哎吔乖仔林德信所賜,事關一家三口雖然同屬唱家班,但今次先第一次同場表演,而且有金蘭姊妹朱玲玲做御用攝影師。親人摯友聚首一堂,莎莉唔 high就怪!


阿 Lam父子撐場助興,莎莉就講笑話最唔鍾意鬍鬚佬,點知大嘅係咁,細嘅又係咁。好在林德信家陣剃晒鬚,莎莉即刻讚佢靚仔番晒!


莎莉金蘭姊妹朱玲玲,每晚都請纓做大會攝影,仲一早就拎晒架生 set好,俾足面!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()