壓軸一試嘉樂仔
三個人嘅口水尾,梗係好㗎!(設計對白)
老婆你煮乜都最好!(設計對白)

媽咪姐

錢嘉樂執三攤

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

自從湯盈盈宣布懷有身孕,至今都未收爐安胎。嚟緊仲要為新劇補戲嘅佢,周二( 25日)晚,仲同未婚夫錢嘉樂、好姊妹梁靖琪( Toby)、佘詩曼等上廚藝比試節目《皆大歡喜之溏心風暴》。

早前有傳岑麗香搭上錢嘉樂,搞到湯盈盈要「激動踢狐」。當晚所見,盈盈真係對嘉樂仔唔多好。事關當晚佢同阿佘炮製「鳳梨溏心春卷」,佢試完味後,覺得啲味怪怪哋,就順手遞俾阮兆祥(祥仔)同李思捷試味,最後先輪到嘉樂仔。最抵死盈盈由始至終都係用同一隻匙羮,即是話,嘉樂仔食足盈盈、祥仔、思捷三人口水尾。呢啲可能就係亂溝女嘅報應!


怪怪哋味嘅!


第一試祥仔
春卷汁梗係要俾思捷試!(真實對白)


第二試李思捷


錢嘉樂、岑麗香嘅緋聞鬧得熱烘烘,周日( 23日)《巴不得媽媽》大結局,兩人宣傳活動上同場,雖然有合照,但冇搭膊頭,表現拘謹。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()