吖,唔知嘉穎又鍾意邊幅呢?(設計對白)
佘詩曼上年初以 1,850萬買 咗九龍半山豪宅帝景峰千五呎單位自住,新屋最近入伙,阿佘要買畫買傢俬,忙到不得了。

媽咪姐

阿佘平有平買

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

近期媽咪姐晚晚笑住睇佘詩曼、黃子華嗰套《絕代商驕》,突然有啲掛住成日返咗大陸嘅阿佘㖭。吖,前幾日竟然又俾我撞到佢親自出巡去中環擺花街買油畫。但貴為視后 嘅佢,唔係買名畫喎!只係幫襯斜路鐵皮檔仔。

呢檔出名賣大頭娃娃油畫㗎!張張唔同造型,有中國娃娃、比堅尼娃娃等等,阿佘揀 嗰幅係身穿紅色大露背晚裝 嘅大頭娃娃。見佢愛不釋手,攬住幅畫離開不知幾開心!雖然幅畫一千蚊有找,但千金難買心頭好,睇 嚟阿佘 嘅愛好有時唔係用錢 嚟衡量喎。


雖然有助手跟身,但阿佘好緊張,寧願自己拎畫,一級級行落去攞車。


近年大頭娃娃呢類中國風油畫勁 hit,阿佘揀呢幅夠晒 colourful,睇見都開心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()