哎吔,咁多人支持,真係開心死人嘞!(設計對白)

媽咪姐

蘇基! So Good!

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

媽咪姐成日都話,做人做事,有實力,邊會懷才不遇? TVB資深藝員古明華,麻甩佬一名,肥頭耷耳,但竟然喺啱啱播完嘅《巴不得媽媽》入面,成功演繹 camp camp哋「蘇基」味,今期至 hit!不過响無綫捱咗 18年嘅古佬,明白娛樂圈遊戲規則,自知今期雖然上位,但唔會突然被力捧做主角,所以繼續活在當下。

互動片段

蘇基 Go!蘇基 go go go!



古佬話:「我從來唔奢求富泰嘅生活。話你聽,我今日用緊嘅 GALAXY電話,係第一部咁貴又自己用錢買嘅電話,以前我啲電話全部係啲親戚因為要換新電話,而送俾我用嘅舊機。我唔介意㗎!仲覺得好幸福,成日可以換電話,哈哈哈!」正能量爆燈,難怪佢可以做出蘇基嗰種有情有義,令萬千網民 like爆啦!
周二( 25日)下晝五點,當日已經做咗 3檔訪問嘅蘇基,就帶媽咪姐殺入將軍澳厚德街市,測試吓自己嘅人氣。嘩!唔去猶自可,一入到去,媽咪姐隻腳爭啲俾班師奶們踩跛。班賣菜靚姐爭住大叫:「蘇基,買我呢檔啦!」個個搶住叫佢合照,真 crazy!兩三下手勢,蘇基就買齊鹹魚、粟米、紅蘿蔔同唐生菜。「平時我係煮飯公,如果我要開工,老婆同個女就上外母屋企食。」嘩,呢啲男人 so good啦!


逼爆厚德街市
蘇基係觀塘街市常客,呢日轉場現身厚德街市,仍然得到師奶們厚愛,爭住為佢舉機:「蘇基,企定俾我影張靚仔相。」暖在心頭。


6蚊斤唐生菜,媽咪姐 𥄫到菜販靚姐偷偷塞多一小棵送蘇基,一邊豎起手指公讚佢做得好之餘,仲話撐硬佢攞獎,好有人情味。


買完餸,學生妹見到蘇基哥哥就尖叫,仲忍唔住跑過嚟同蘇基哥哥影相。


夜晚八點九,古佬做埋第 4檔訪問,趕返歸見吓老婆同乖女,綁番條巾,即刻變番個型佬。


大變身,原來為揸綿羊仔,佢臨走前千叮萬囑媽咪姐:「記得拍片呀,我真係好型㗎!」收到啦。


古佬一放假就陪老婆(左起)、 14歲有腎病嘅乖女 Tammi及親友兒子周圍去。慳家嘅佢,只去過 3次旅行,「 90年演藝畢業去咗一次英國, 02年又去咗美國探親,前年聖誕一家三口去泰國。」但古佬卻年年俾錢請老婆、阿女同外母返美國探親,佢嘅幸福係睇住屋企人開心。


《國產凌凌漆》呢場公安戲,經典!古佬雖然只得一 part,但卻做到星爺要求,唔簡單。


蘇基呢個 camp camp角色係古佬入行 22年最大突破,「無憾㗎喇!但話唔想攞獎就呃你,不過真係有先算啦!可能連提名都無。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()