我同祥哥默契好啲!(真實對白)
陳豪表示自己與黎耀祥較有默契,之後他亦補鑊說與陳展鵬將來仍有合作機會。

娛聞樂

小生不和 陳豪藐對手唔夠班 陳展鵬:佢嫌棄我都冇辦法

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

電視城第一筍盤陳豪,一向是無 綫收視保證。他在新劇《天梯》中,飾演有情有義的痴心男,角色討好,更有女友陳茵媺傍實演出,令人氣再度攀升。
近日監製王心慰邀陳豪拍新劇《巨輪》,原本已應承拍攝的他,最後忽然辭演。推劇內裏原因,是他嫌棄同劇另一男主角陳展鵬未夠班與自己平起平坐,加上得悉對方角色亦正亦邪有發揮,風頭隨時蓋過自己。
遭陳豪藐爆,陳展鵬直話直說:「每個人都有選擇權,佢嫌棄我都冇辦法。」更有火:「好失望㗎!」

陳豪推劇有前科,去年中,他本來擔正梁家樹派系、張乾文監製的新劇《耀舞長安》,但最終因不想得罪另一派系的戲劇製作總監曾勵珍,便以開咖啡店為由拒接此劇。


我好失望㗎!(真實對白)
08年,陳展鵬跳槽到無綫拍劇。去年,他簽約成親生仔後,便劇接劇拍唔停,仲跳級做一線小生。今次他擔正拍《巨輪》,變相逼走陳豪。


陳豪多次向記者表明恨與視帝的黎耀祥合作,更直認因為對方而推掉《巨輪》。

棄展鵬 拍祥仔


其實自陳豪憑《溏心風暴》奪得 07年雙料視帝後,他的同劇對手一般都有番咁上下級數,要他紆尊降貴拍新晉小生陳展鵬,無疑令他自貶身價。據知情者透露:「本來阿 Mo(陳豪)都幾鍾意《巨輪》入面嘅角色,加上有鍾嘉欣、阮兆祥,拍慣拍熟,有晒默契。不過佢知道要同煎 Pang(陳展鵬)飾演兩兄弟兼孭重飛,就有啲介懷。其實今次煎 Pang嘅角色係演一個有野心,急功近利嘅警察,而阿 Mo(陳豪)就演一個腳踏實地嘅好人,角色發揮一般,變相好似搵佢做陪襯。咁啱上月俾佢知道金牌監製徐正康會回巢返嚟拍劇,仲會搵雙生雙旦做主角,其中一個係黎耀祥,佢咪主動問珍姐有冇機會拍囉!咁珍姐見兩大視帝碰頭有噱頭,就批准佢推《巨輪》嚟接呢套劇。」

夥拍鍾嘉欣




《巨輪》採用了 80年代至現今的香港及澳門做背景,有視后李司棋助陣,陳展鵬飾演急功近利的警察,會周旋於鍾嘉欣、貝安琪之間,大有發揮。上周三( 19日)試造型活動,他更站穩正中間有利位置。 

珍姐重用


我唔知係頂陳豪喎!(真實對白)

陳豪轉拍徐正康新劇,造就蕭正楠執二攤上陣。但由於蕭比陳豪的人氣低一截,據知監製會大幅修改原有劇本,削減蕭戲份而加重陳展鵬的主線戲份。 

女監製殺手


雖然遭陳豪嫌棄,但入行捱足 14年的 34歲陳展鵬,去年賣身十年俾 TVB後,即成女監製殺手。如早前王心慰監製的新劇《叛逃》,陳展鵬力壓同劇的吳卓羲,戲份多一大截成第一男主角。而曾勵珍早前亦下令所有監製,要全力谷陳展鵬上位。據知情人透露:「煎 Pang好識冧啲女監製,返工放工都做柴可夫車佢哋返屋企,加上佢成日上無綫製作部七樓打躉,圍埋同監製飲茶灌水,同其他監製都打好晒關係。佢係醒目仔,以後大把運行。」

陳豪:好恨同祥仔合作


對於推王心慰監製的《巨輪》,主動拍徐正康監製的重頭劇,陳豪接受本刊記者訪問時直認不諱。「係呀,我一直都等緊機會同祥哥(黎耀祥)合作,徐正康監製套劇 11月就會拍,真係好難得。」談到推掉《巨輪》會否感可惜,他冇直接回應,卻表示恨與祥仔合作恨足 7年。「嘻,我同祥哥都好耐冇合作啦。你知唔知呀,自從 05年拍《秀才遇著兵》,足足 7年冇同佢拍。原先上年我可以同佢合作拍一套時裝劇,但最後因為撞期冇得拍,我真係好恨同佢拍。(你係咪覺得自己同祥仔同級數,點都好過同陳展鵬?)又唔係咁講,但我都係覺得我同祥哥默契好啲,起碼我哋之前合作過,都知對方要乜。」

陳展鵬句句有骨


監製王心慰承認曾考慮過用陳豪拍《巨輪》,但最終都搵了外形相近的陳展鵬及蕭正楠孭飛,而她亦表示希望下次再找陳豪合作。

上周,記者到電視城訪問陳展鵬。對於陳豪辭演《巨輪》,他明言失望。「冇咗阿 Mo,失望當然有,我都未同佢合作過。(佢係咪嫌棄你?)咁每個人都有選擇權,佢嫌棄我都冇辦法。就算係問我,我都想同祥仔合作㗎。」 

無綫熱捧年擔四劇


有高層曾勵珍及監製王心慰撐腰,去年已簽約 TVB的陳展鵬,星路扶搖直上,繼年中播出的《衝呀!瘦薪兵團》,他還有 3套孭飛劇等住出街。每套劇亦有一線演員傍住他,認真犀利!


《衝呀!瘦薪兵團》
陳展鵬與田蕊妮、阮兆祥等合作,此劇平均收視有 28.5點,成績算不俗。


《叛逃》
陳展鵬有不少動作戲都親身上陣,更力壓吳卓羲做第一男主角。


《情越海岸線》
陳展鵬飾演好戲之人張國強個仔,而此劇亦有岳華、謝雪心等老戲骨助陣。


《心路 GPS》
有李司棋飾演陳展鵬母親,陳更與奪得「最佳男配角」的麥長青鬥戲。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()