陪買牙刷
同居的確需要大量日用品,於是二人就到萬寧買電動牙刷刷頭和牙線,盛惠二百多元。今次 Ella俾錢,男友 Juan亦識做幫手拎住 Ella的銀包。

滾熱辣

同居上水三層村屋 官恩娜引郎入室

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

官恩娜( Ella)在新劇《雷霆掃毒》中暗戀林峯,冇膽表白,鵪鶉到暈。不過現實生活中, 33歲的她正值如狼似虎之年,對愛情一向主動出擊。為搵好歸宿, 09年她索性參加 speed dating獵男,卒之撈到細她三年的中法混血醫生 Juan。
二人拍拖三年,感情進展神速,更去到談婚論嫁階段。為朝夕相對,一向與家人租住上水三層村屋的 Ella,近日索性叫埋鬼佬男友入贅官家,實行一家親。周日( 23日),本刊拍得二人於粉嶺選購日用品後,便齊齊返村屋繼續癡纏。

互動片段

官恩娜鬼佬男友住埋



周日( 23日)下午,官恩娜( Ella)出席完《雷霆掃毒》宣傳活動後,先跟大隊坐無綫小巴返入電視城,再取回預先停泊在電視城的座駕,向上水方向進發。其間她十分鬼祟,多次無故將車泊埋避車處,試探有冇記者跟蹤。


Ella 09年透過新加坡投資的 speed dating公司「 Lunch Actually」認識 Juan,之後二人食過一餐 lunch便極速撻着。


會合男友
周日( 23日), Ella離開電視城,便揸車到粉嶺會合男友 Juan。 Juan一見 Ella便要飲水解渴。
鬼佬醫生男友 Dr.Juan


有求必應
二人之後到粉嶺名都商場行街,其間有 fans認出 Ella要求合照,她亦有求必應,而 Juan亦好識做,全程企後傍實。


十指緊扣
既然 Ella已公開戀情,二人在商場內經常十指緊扣。記者發現 Ella拍埋男友,儼如小鳥依人。


車前互攬
買完日用品, Ella和男友步行到停車場攞車,二人上車前更煙韌互攬,之後雙雙返回上水官家。

補購日用品


天開始入黑, Ella終於放棄左兜右兜,將車駛進粉嶺,此時記者發現其鬼佬醫生男友 Juan已於停車場等她。 Ella一見男友,便依偎着他六呎高的身軀,雙雙行入附近商場。二人逛完幾間家庭用品店都買唔到心頭好,於是走入萬寧選購日用品。最後 Juan就買了一支電動牙刷刷頭和一盒牙線,之後便齊齊返回上水村屋。 Juan連牙刷刷頭這類私人物品,都要添置在女友香閨中,明顯二人已由拖友升級為同居關係。


初頭大方
周二( 25日), Ella出席 Esprit新店開幕,起初她對記者有問必答,表現大方。


最終驚慌
之後記者就同居一事再問 Ella,她欲言又止,身旁的助手立即 㩒實她隻手唔俾她作答,最後更拉走 Ella。

押後婚期


Ella 09年由市區搬入上水雞嶺村的村屋,起初她只以五千元月租二樓連天台的單位獨居。後來 Ella的父母、哥哥和細妹提議一齊住,於是她豪氣地以兩萬多元租埋全幢。眼見屋企地方較前闊落, Ella於是招郎入屋,叫男友搬埋同住。「 Ella嘅屋企人都幾鍾意 Juan,雖然佢得 30歲,但睇得出佢對 Ella幾細心。不過 Ella爹哋對女婿要求好高,所以 Ella就趁呢次同一屋簷下嘅機會,俾爹哋同 Juan相處一下。上年 Juan曾提過結婚, Ella亦心大心細。」知情者說。
男友與她屋企人相處融洽,二人曾計劃拉埋天窗。 Ella早前接受訪問時曾說:「如果冇得結婚生仔,我寧願唔紅。」恨嫁恨到出面。可惜 Ella上月剛簽華納做一姐,在幸福和事業兩者之間,她決定選擇後者,加上新公司勒令她要低調處理感情事,婚事唔押後唔得。

冇車牌的 Juan生活樸素,除非女友 Ella有空接送,否則他平日愛搭地鐵代步。而 Juan早前租住的黃泥涌峽道的蔚豪苑,近日亦人去樓空。


《 FACE》圖片


《壹週刊》圖片

Ella驚青:你哋影到呀


周二( 25日), Ella現身時裝活動,記者問她有關感情事時,她望一望身旁的助手,之後謹慎地說:「唔!幾好吖!不過依家要以事業為先,啱啱至簽咗唱片公司,想做好隻碟先至講其他嘢。(係咪同居呀?)冇呀,我哋冇同居呀,佢住港島區,我同屋企人住上水。」之後記者透露早前拍得她和男友的同居生活後,她立即神色緊張,並反問記者:「真係有(影到)呀!係咩,你哋影到呀!(男友嗰晚過夜喎?)我同屋企人住㗎,我哋……」此時其助手便立即 㩒着她的手,示意她收聲。男未婚女未嫁,同居只是結婚前奏,毋須咁介懷喎!

送上門


出道八年的官恩娜( Ella)情史唔多,但根據她以往的慣例,永遠男尊女卑,經常要送上門餵飽男伴。所以她今次能夠令男友入贅官家,的確邁進一大步。

吳卓羲


毋須多講, Ella和吳卓羲的戀情通街知。 06年本刊更拍得 Ella中午時分,由吳卓羲位於清水灣半島(小圖)的寓所落樓,擺明剛餵飽男方。





陸恭和


Ella 07年極速搭上陸恭蕙胞弟陸恭和,不久 Ella便搬入男方位於會景閣(小圖)豪宅,可惜戀情唔夠一年玩完。


《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片

村屋解構




官家以兩萬多元月租的三層村屋,位於上水雞嶺村村口。村屋每層面積有七百呎,地下更有二百呎花園,作為 Ella的私家停車場,而 Ella和男友同居於二樓。 

診所放蛇 調經聖手


今年 30歲的 Juan-Domingo Maurellet是中法混血兒,於香港土生土長,操得一口流利廣東話,是倫敦大學分子醫學碩士和愛爾蘭內外科醫學士。 Juan 05年開始在愛爾蘭皇家外科醫學院實習, 08年則回港登記成為註冊醫生,於公立醫院任職。
Juan年初轉投私人診所,於位中環太子大廈的「卓健醫療體檢中心」執業,主理內外全科。由於香港不少女性都有內分泌失調及經期延誤等問題,故不少女病人都搵 Juan打救,令他成調經聖手。 Juan的診金為六百蚊一次,比較昂貴。
周一( 24日),記者到過診所放蛇直擊 Juan睇症情況。發現 Juan十分細心,以流利廣東話不停關心記者病情,睇症睇足 15分鐘,非常詳盡。最後記者問他是否 Ella男友,他隨即面色一沉說:「我唔講呢啲嘢!」


Juan睇症時全程戴上口罩。


Juan和其他兩位醫生於同一診所執業。


Juan執業的診所佔地頗大,有不少女病人輪症。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()