趙雪英林小明互篤 李彩華媽:冇做違良心嘅事 


【今日我至煩】消失一排嘅李彩華,一係唔見報,一見報就係啲是是非非,都咪話唔煩呀!資料圖片

寰宇國際老闆林小明被前妻趙雪英爆料指他曾逼旗下藝人李彩華(Rain)向其他商人提供服務,Rain已在微博發聲明否認,Rain媽、趙雪英和林小明昨日接受電台錄音訪問,各有說法,Rain媽強調沒做過違背良心的事,而江若琳則力撐老闆為人。

日前趙雪英在庭上爆料搞到全城譁然,她昨日在商台《1圈圈》電話訪問說出李彩華於05年提出解約的經過,趙雪英說:「嗰陣我已經冇晒權,林生(林小明)有一日約Rain傾,叫佢唔好同我講,佢就同Rain講嗰啲嘢。」她強調自己在法庭已講得清楚,兼且有誓章,故不能作假,她說:「當年Rain仲想開記者會講,我話等我返董事局講,林小明承認咗。」趙雪英指不擔心被告,因董事會很多人都知。
Rain媽昨日在節目中也不肯正面回應,只說:「我哋唔想做合約及同演藝冇關嘅事,Rain又俾人雪,叫天不應,咪同趙小姐講囉。」合約以外的事是甚麼事?Rain媽不肯再講,只強調沒接待任何客人,她說:「我哋冇做違背良心嘅事,如果法官要我講我會講,唔會講假話,唔會幫任何人講話。」



李彩華轉由媽咪(左)擔任經理人,現在內地發展不俗。微博圖片 

曾幾何時,李彩華和林小明、趙雪英感情甚佳,猶如一家人。資料圖片 

江若琳相信老闆為人,力撐對方不會做這樣的事。 江若琳撐老闆

林小明則指趙雪英和Rain媽的回應似是而非,他說:「如果我逼佢,佢就唔使畀錢解約啦,佢係想跟趙小姐走,但仲有兩年約,畀咗七位數字。呢件事對我有影響,我一定冇咁做,家畀律師考慮法律行動。」
林小明獲旗下的江若琳力撐,江若琳昨表示不相信,問她不信李彩華還是林小明?她說:「兩樣都唔信,唔會有呢啲嘢發生,合約訂明唔會做演藝工作以外嘅嘢,以我認識嘅老闆,唔會叫藝人咁做。」她透露試過活動上遇到陌生人,老闆叫助手傍住她先離開。
採訪:王崇穎、林妃

林小明發聲明江若琳力撐

寰宇老闆林小明前妻趙雪英,與林小明官司的呈堂文件中對藝人李彩華及林小明有誹謗指控,繼李彩華發聲明澄清,林小明昨亦發表聲明指誹謗性言論無中生有,若再有轉載將採取法律行動。而寰宇藝人江若琳昨為電視節目錄影時,亦力撐老闆謂:「冇可能發生!合約寫明唔使去演藝工作之外嘅應酬!」



江若琳

江若琳信晒老闆

寰宇老闆林小明與前妻趙雪英對簿公堂,但趙雪英的呈堂文件中對藝人李彩華及林小明有誹謗指控,繼李彩華發聲明澄清後,林小明昨日亦發聲明指誹謗性言論無中生有,若再有轉載將採取法律行動。至於旗下藝人江若琳昨日錄影節目時表示對老闆信心十足:「我唔信,冇可能發生!同埋合約寫明唔使去演藝工作之外嘅應酬,有時啲After Party老闆覺得有危險,都會叫我哋走先!」

江若琳揚言百分百信林小明。


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()