BEST-SHOPA

iPhone 5揀邊個台好?

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

勢估不到 iPhone 5( http://www.apple.com/hk/iphone/)只支援 1800MHz頻譜 4G網絡,香港網絡商 SmarTone( http://www.smartone.com)最受惠,不單成為 Apple指定網絡商,更只得 SmarTone可在 iPhone 5上啟動 4G。其他兩間有 iPhone 5賣的網絡商 one2free( http://one2free.hkcsl.com)及 3HK( http://www.three.com.hk),即時澄清自己都發展緊 1800MHz頻譜 4G網絡,預計一個月後都會被 Apple認可。雖則話基建已在,但實際覆蓋度有幾高就無人知,今次於港九多個地點試盡三間網絡商的 1800MHz頻譜 4G速度,結果發現,如果一心想玩 iPhone 5的 4G,暫時都要揀 SmarTone。

八區測試


今次拎住三部只對應 1800MHz頻譜 4G網絡的韓版 LG LTE2( http://www.gsmarena.com/lg_optimus_lte2-4739.php),走訪將軍澳、 鰂魚涌、銅鑼灣、中環、旺角、尖沙咀、沙田及屯門八個地區,結果顯示只得 SmarTone及 one2free接收到 4G網絡。向 3HK查詢後,回應暫時只得十幾個商場,開啟 1800MHz網絡,最快要年尾先覆蓋大部分地區,所以用家想在 3HK出機,就要有心理準備未必短期內玩到 4G上網。
one2free同 SmarTone的速度亦有好大距離, SmarTone在大部分地區都有 13至 43Mbps的下載速度; one2free就表現不穩,只得 5Mbps左右,僅僅快過 3HK的 3G速度,而且亦不時斷線。


將軍澳


中環


尖沙咀


旺角



貪平揀三




如果不介意網速,純粹想買 iPhone 5, 3HK無限上網計劃就最抵玩,不單總支出平 one2free五百元,而且用家肯加簽一或兩個月合約,就可享用埋一年手機失竊保障或 Liquipel( http://www.lqpasia.com/zh/)納米防水塗層服務,超值。
• iPhone 5( 16GB)無限上網計劃一覽 

PCCW、中國移動點算好?


如果選擇帶機上台,又應不應揀 PCCW( http://www2.pccwmobile.com/portal/index.jsp)及香港中國移動( http://www.hk.chinamobile.com/)?雖然 PCCW已有 1800MHz頻譜 4G,不過覆蓋的地方極少,所以 iPhone 5大部分時間只用到 3G。另外,香港中國移動同樣都有 1800MHz頻譜牌照,但仍未表態何時發展,用 iPhone 5不單收不到 4G信號,網速更只得 2G(因為無 3G牌照),完全毋須考慮。 

text:林勇
photo:陳健邦

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()