「這群人」 响 YouTube嘅總點擊率已經破千萬(黃圈),極力推介《我要看陰地》,自己上 YouTube搵。

國台扮

台灣「這群人」熱爆 YouTube

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

由 5個 90後青年組成 嘅 This Group Of People( T.G.O.P),中文名叫「這群人」,由佢 哋自編自導自演 嘅網絡搞笑短片, YouTube點擊率相當驚人,尤其係改編自韓國人氣阿叔 PSY《江南 style》 嘅《學尬乾那賽》(台語解作:學的好像屎),填上國語台語歌詞,再學埋 PSY叔叔 嘅騎馬舞,影片上載一個月都冇,已經錄得 170幾萬人點擊。

「這群人」成員大部分都係讀電影電視出身,佢 哋最近推出扮電影預告片 嘅「偽電影」系列,將點擊率推上高峰,所有影片加加埋埋錄得過千萬點擊,真係唔講得笑!


講情侶分手 嘅《淡定的最高境界》,係「這群人」最受歡迎 嘅影片,足足有二百幾萬人點擊。




改編自《江南 style》 嘅《學尬乾那賽》,足足用 咗三日時間拍攝,由改歌詞到拍攝剪接,又認真又搞笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()